حضور مستقیم 30 کشور در جنگ تحمیلی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهرگفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر قهرمان آغازگر فصلی نوین در هشت سال دفاع مقدس بود .
کد خبر: ۳۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 24 May 2015
تابناک بوشهر: سرگرد عبدالرضا دشتی افزود: آزادسازی خرمشهر کاری فراتر از نیروی انسانی بود که با مجاهدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به وقوع پیوست.

وی بااشاره به حضور مستقیم نیروهای 30 کشور در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران اضافه کرد: رشادت و جانفشانی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث اسارت اتباع 19 کشور بدست یاران خمینی کبیر شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر یادآورشد: با وجود حکفرما بودن تحریم های فراوان علیه جمهوری اسلامی رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس پیروز از صحنه نبرد خارج شدند.

وی گفت:در وضعیت فعلی که تحریم های فروانی توسط استکبار بر کشور تحمیل شده و یک جنگ نرم تمام عیار را ایجاد کرده اگر با الگو گیری از هشت سال دفاع مقدس عمل کنیم در این عرصه نیز پیروز و سرافراز خواهیم شد.

سرگرد دشتی افزود: کشورهای غربی با متوجه شدن این موضوع که در برابر اراده های آهنین ملت ایران با جنگ راه به جایی نمی برند اقدام به راه اندازی جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران کرده اند که برای مبارزه با این جنگ نرم نقش رسانه بسیار مهم و حساس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر نقش رسانه در مقابله به جنگ نرم دشمن اضافه کرد: رسانه در ترویج فرهنگ دینی و آگاه سازی مردم از دسیسه های دشمن نقش وافری دارد.

وی گفت:هرچند بسیج شهرستان بوشهر با اقناع سازی زمینه تحویل گیرنده های ماهواره را فراهم کرد رسانه ها نیز به دلیل فراگیر بودن حوزه اطلاع رسانی با برجسته کردن آسیب های ماهواره به ترویج این عدم استفاده از این وسیله کمک کنند.

دشتی تصریح کرد: در طول تاریخ کشور و بویژه تاریخ شکوهمند استان بوشهر اثبات شده که مردم اگر متوجه خطری شوند جلوی آن ایستادگی خواهند کرد.

وی با محکومیت جنایت آل سعود علیه مردم مظلوم یمن افزود: آل سعود لکه ننگ جهان اسلام است که با بی تدبیری زمینه اضمحلال خود را فراهم کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر در ادامه به تجربه موفق اجرای نمایش 'حماسه صالحین بوشهر' اشاره کرد و گفت: در این نمایش در قالب هنر حماسه آفرینی رزمندگان در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار بالای بسیج گفت: سپاه و بسیج آماده پذیرش ایده های مردمی در موضوعات مختلف است.

دشتی اظهارکرد: امسال یکهزارو 500 بوشهری با 32 دستگاه اتوبوس برای شرکت در آیین بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهر آن حضرت اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: بازدید از اماکن مقدسه و فرهنگی در طول مسیر از جمله برنامه های پیش بینی شده برای زایران مرقد امام خمینی (ره) است.

دشتی گفت: امسال شش هزار نفر از بسیجیان شهرستان بوشهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر نیز دراین نشست گفت: پایداری، ایثار و جانفشانی رزمندگان در آزاد سازی خرمشهر برای همیشه تاریخ جاودانه باقی خواهد ماند.

اکبر اقبال مجرد افزود: فتح خرمهشر به تنهایی آیینه تمام نمایی از رشادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی یادآورشد: آزاد سازی خرمشهر فتح قله های شرف و عزت بود که یاران خمینی کبیر با خون خود این سرافرازی را برای ملت رقم زدند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار