انتشار كتاب «گزیده افتخار» در یزد

كتاب «گزیده افتخار» اثر «محمدرضا كلانتری» سرچشمه با موضوع انقلاب اسلامی به همت حوزه هنری یزد، توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد.
کد خبر: ۴۰۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 09 April 2017
به گزارش تابناک یزد،كتاب «گزیده افتخار» اثر محمدرضا كلانتری سرچشمه با موضوع انقلاب اسلامی به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری یزد و با حمایت اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان توسط انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شد.

این مجموعه در برگیرنده گزیده‌‌‌‌‌ای از اسناد و اعلامیه‌های انقلاب اسلامی در استان یزد از سال 1341 تا پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و همچنین برگزاری جشن پیروزی جمهوری اسلامی در رفراندوم 12 فروردین 1358 است.

نگاه به سبك و سیاق، ادبیات و مفاهیم اسناد این كتاب، نشان دهنده بسیاری از حقایق و اتفاقات فكری و اجتماعی آن دوران بوده و واكاوی تفسیری متون اعلامیهها و اتصال و ارتباط تاریخی و شخصیت‌های صادر كننده آن‌ها، می‌تواند فضای انقلاب را با همان حس و هیجانات خاص پیش روی اندیشمندان، محققان، هنرمندان و مخاطبان قرار دهد.

«گزیده افتخار» حاصل سال‌ها تلاش، تحقیق و پژوهش محمدرضا كلانتری سرچشمه است.

این كتاب در 339 صفحه در قطع وزیری و در شمارگان 1000 نسخه منتشر شده كه هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی از آن رونمایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار