محاکمه، مطالبه عمومی همه ورزش دوستان

از فیفا تا فدراسیون ایران و تبریز!

با ماجراهای آخرین مسابقه لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز، ضرورت و اهمیت بررسی موضوع و خارج کردن برخی پرونده ها از بایگانی فدراسیون فوتبال ایران احساس می شود.
کد خبر: ۴۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 29 May 2015

خبر دستگیری شش تن از مسئولان ارشد فیفا مثل توپ در همه رسانه های دنیا ترکید. با انتشار این خبر بار دیگر برخی از ادعاها در مورد فوتبال کثیف مجال اثبات یافتند.

به همان اندازه که این خبر می تواند دنیای فوتبال و عوامل پشت پرده آن را به تکاپو بیندازد می تواند درس عبرتی برای همه دست اندرکاران فوتبال ایران و آذربایجان باشد تا به این واقعیت پی ببرند که آفتاب حقیقت هیچ وقت پشت ابر نمی ماند. همچنان که سریال افشاگری ها و دستگیری ها به خود فیفا هم محدود نمانده و سونامی محاکمه فوتبالی به خود کنفدراسیون آسیا و فوتبال چین و برخی از کشورها هم کشیده شده است. به عبارت دیگر بررسی اسناد و اتهامات وارده به فعالین و مسئولان برگزاری مسابقات به یک مطالبه عمومی در بین همه کشورها تبدیل شده است. موضوعی که اکنون یکی از مطالبات مهم و اساس جوانان تبریز است!

پس از اتفاقات تلخ فوتبال ایران در طی سالیا اخیر و همه ادعاها و اتهاماتی که بسیاری از رسانه ها و عوامل فوتبالی در خصوص وجود فساد و پول های کثیف و روابط پنهانی در عرصه ورزش فوتبال از آن حرف می زدند حال موضوع رسیدگی به این اتهامات می تواند به فوتبال ایران و آذربایجان هم تعمیم داده شود. به ویژه آنکه با ماجراهای آخرین مسابقه لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز، ضرورت و اهمیت دارد تا موضوع ماجراهای فوتبال ایران روی میز قرار گرفته و با خارج کردن برخی پرونده ها از بایگانی فدراسیون فوتبال بررسی پرونده های ورزشی از فیفا تا ایران و چه بسا تبریز تعمیم داده شود!

یادداشت ورزشی: سعید گلچین

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار