مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی:

عرضه کالاهای مشمول استاندارداجباری بدون علامت استاندارد، غیرمجاز است.

مدیر کل استاندارد استان گفت: عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری در تمامی فروشگاه های زنجیره ای فقط با نشان استاندارد مجاز است.
کد خبر: ۴۱۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴ 24 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ منصور جلایر با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: اداره کل استاندارد استان همواره بر عرضه کالا در تمامی فروشگاه ها بویژه در فروشگاه های زنجیره ای نظارت داشته و از عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری که فاقد نشان استاندارد میباشند، ممانعت بعمل می آورد.
وی افزود: همچنین با استانداردسازی میادین میوه و تره بار در سطح استان براساس شماره استاندارد ملی ۲۰۸۲، نحوه ی عرضه و کالیبراسیون وسائل توزین و سنجش با هماهنگی سازمان مربوطه موردنظارت و کنترل قرار خواهد گرفت.
مدیر کل استاندارد استان در خصوص استانداردسازی آسانسورهای موجود در سطح استان اذعان کرد: دادستان آذربایجان غربی با ورود به این موضوع تعامل و همکاری خوبی با اداره کل استاندارد استان داشته، بطوریکه بخش وسیعی از آسانسورها توسط شرکتهای بازرسی تائید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد، رفع نواقص گردیده و گواهینامه ایمنی و کیفیت دریافت نموده اند.
جلایر با تاکید بر رعایت الزامات استاندارد ایمنی آسانسورها، تجهیزات زمین های بازی و تفریحی و نیز نازلهای CNG تصریح کرد: در صورت عدم رعایت موازین استاندارد مسئولیت هرگونه پیشامدی بر عهده صاحبان دستگاه ها و سازمان های ذی ربط می باشد.
وی ادامه داد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلفی، مراتب را با سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به این دستگاه اجرائی اعلام فرمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار