آزادی 26 زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری

مدیر عامل ستاد دیه همدان از آزادی 26 زندانی جرائم غیرعمد در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۱۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 31 May 2015

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 26 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در همدان آزاد شدند.

به گزارش فارس؛ یدالله روحانی‌منش اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 26 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در همدان آزاد شدند.

وی بیان داشت: کل بدهی این تعداد زندانی آزادشده 18 میلیارد و 928 میلیون و 774 هزار ریال بوده که از این افراد تعداد چهار نفر محکومیت‌های دیه و تعداد 22 نفر محکومیت‌های مالی و مهریه بودند که با مساعدت ستاد دیه به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان عنوان کرد: از بین افراد مورد مساعدت تعداد 24 نفر مرد و دو نفر زن بودند.

وی ادامه داد: طی ارتباط با شرکت‌های بیمه و پیگیری‌های به عمل آمده مبلغ یک میلیارد و 492 میلیون و 660 هزار ریال از طریق شرکت‌های بیمه برای آزاد کردن این تعداد زندانی پرداخت شده است.

روحانی‌منش خاطرنشان کرد: با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و اخذ مبلغ یک میلیارد و 875 میلیون و 95 هزار ریال، تعداد دو نفر از مددجویان از این طریق آزاد شدند.

وی افزود: همچنین مبلغ 2 میلیارد و 584 میلیون و 467 ریال به صورت اعسار به تقسیط تأمین و پذیرفته شده است.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تصریح کرد: طی دعوت از شکات پرونده‌ها مبلغ 5 میلیارد و 976 میلیون و 712 هزار ریال در شورای حل اختلاف شعبه 116 ویژه ستاد دیه، اخذ گذشت رضایتمندانه شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 16 نفر از مددجویان نیز با پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 241 میلیون ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شدند، ابراز داشت: برای آزادی هشت نفر از زندانیان نیز مبلغ 3 میلیارد و 654 میلیون ریال وام بانکی پرداخت شده است.

وی بیان داشت: آورده خود مددجویان نیز مبلغ 169 میلیون و 983 هزار ریال بوده که همیاری داشتند.

مدیرعامل ستاد دیه با اشاره به اینکه افراد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد به دلیل مبالغ کمی در زندان به سر می‌برند، عنوان کرد: از خیرین تقاضا داریم تا در امر آزادسازی زندانیان مشارکت کنند.

وی با اشاره به شماره حساب‌های ستاد دیه برای کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد گفت: شماره 0106329555001 سیبای بانک ملی به نام ستاد دیه همدان (قابل واریز در تمام شعب) و شماره 2030303037 سیبای بانک ملت به نام ستاد دیه همدان (قابل واریز در تمام شعب) آماده اخذ کمک‌های مردم همدان هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار