گفتمان انقلاب گفتمان مردم است

تابناک: سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: گفتمان انقلاب اسلامی ایران یگانه گفتمان اصیل و الهام‌بخش توده‌های مردم آزادی‌خواه و تحت ستم نظام سلطه در جهان شده است.
کد خبر: ۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵ 10 February 2015

به گزارش تابناک، سازمان بسیج رسانه استان اصفهان طی بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 22بهمن، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری پیری روشن ضمیر، عارفی واصل، مبارزی خستگی‌ناپذیر، سیاستمداری بصیر و فقیهی آگاه به مسائل روز و با همراهی، حمایت، پشتیبانی و ایستادگی ملت ایران در 22 بهمن‌ماه 1357 به پیروزی رسید و سرآغازی برای معماری تمدن نوین اسلامی شد.

در این بیانیه آمده است: گفتمان انقلاب اسلامی ایران یگانه گفتمان اصیل و الهام‌بخش توده‌های مردم آزادی‌خواه و تحت ستم نظام سلطه در جهان شده است، بیداری اسلامی مردم جنوب غربی آسیا و شمال آفریقا و خروج حکومت‌های آمریکای لاتین از حیات خلوتی نظام سلطه و گرایش ملت‌ها و دولت‌ها به به‌کار‌گیری آموزه دینی در اداره کشورشان همه و همه بازتابی از گفتمان انقلاب اسلامی ایران در جهان است.

سازمان بسیج رسانه اصفهان در این بیانیه عنوان کرده است: اضمحلال و فروپاشی هیمنه نظام سلطه در برابر ملت‌های مستضعف و خودباوری آنها نسبت به اینکه می‌توانند در برابر توطئه‌ها و استیلا‌طلبی مستکبرین و شبکه صهیونیزم جهانی ایستادگی کنند و به پیروزی برسند یکی ازدستاورد‌های عظیم گفتمان انقلاب اسلامی است.

در ادامه بیانیه آمده است: اینک که در آستانه ‌سی‌ و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم وقتی به دستاورد‌های این انقلاب نگاه می‌کنیم، حجم عظیمی از فعالیت‌ها و اقداماتی را که به عنوان آرمان‌های انقلاب مطرح شده بود را پیش چشم خود به عینه نظاره‌گر هستیم.

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در بیانیه خود تصریح کرده است: عزت، کرامت، هویت ملی، خودباوری، استقلال و مشارکت در سرنوشت خود در اداره جامعه، دست‌یابی به فناوری‌های نوین، خودکفایی در تأمین سلامت مردم، رشد علمی در ابعاد مختلف، توانمندی‌های بالای دفاعی، رشد چشم‌گیر دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها تنها بخشی از دستاورد‌هایی است که به برکت انقلاب اسلامی نصیب ملت بزرگ ایران اسلامی شده است.

در بخشی دیگر از بیانیه آمده است: هر روزی که اززمان پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد برگ زرینی بر افتخارات و دستاوردهای این کشور به دست ملت بزرگ و قهرمان و با فرهنگ ایران افزوده می‌شود

در ادامه بیانیه آمده است: ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه باید همچنان با شتابی بیش از پیش تا نابودی و اضمحلال نظام سلطه در دستور کار دولت‌مردان ایران اسلامی قرار گیرد و از هرگونه مماشاتی با مستکبران عالم که توانمندی‌ها و استعدادهای ملت بزرگ ایران اسلامی را به سخره می‌گیرند، پرهیز شود و عزت و کرامت ملت ایران در همه برهه‌ها و در جریان‌ها مختلف داخلی و روابط و مذاکرات دیپلماتیک حفظ شود.

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: ما اصحاب رسانه سازمان بسیج رسانه استان اصفهان ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی به امام زمان (عج) و نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن و شهداء انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان می‌کنیم که تا تحقق کامل آرمان‌های انقلاب اسلامی یک لحظه از پشتیبانی ولایت مطلقه فقیه کوتاهی نمی‌کنیم.

در پایان بیانیه بیان شده است: رمز ماندگاری و پیروزی ما در گرو ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه است و این مهم را در روز 22 بهمن‌ماه در راهپیمایی عظیم مردمی به جهانیان نشان می‌دهیم و بار دیگر سیلی محکمی به یاوه‌گویان و بدخواهان نظام اسلامی می‌زنیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931121000558#sthash.8a8XSP1m.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار