جشنواره "امید و نشاط" در سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۴۱۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 05 May 2017

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به آغاز هفته جوان از 16 لغایت 22 اردیبهشت ماه،گفت: به مناسبت آغاز هفته جوان، جشنواره امید و نشاط(ورنا و برنا) در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد .

حسین ثوری در گفت وگو با ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان بیان کرد: این جشنواره روز پنج شنبه 14اردیبهشت ماه در تالار فردوسی زاهدان برگزار خواهد شد .

وی در ادامه توجه به سند چشم انداز توسعه ورزش و برنامه های شورای راهبردی برای ساختارمند کردن و تقویت زیربنای ورزش سیستان و بلوچستان را امری ضروری و گامی در جهت پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر این استان دانست.

مدیرکل ورزش استان خاطرنشان کرد: طرح های شورای راهبردی ورزش استان باید عملیاتی شود و از افراد نخبه در امور جوانان نیز استفاده کرد و همچنین باید به دنبال هدفمند کردن اطلاعات ورزش استان در امور مختلف بود تا بتوان با داشتن اطلاعات دقیق برای آینده برنامه ریزی کرد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در حوزه عملکرد جوانان دومین رتبه را در سطح کشور کسب نموده است .

ثوری خاطر نشان کرد: درحال حاضر 900هزار جوان در سطح استان وجود دارد و با توجه به جوان بودن استان حدود 27برنامه محوری بمناسبت هفته جوان در استان برنامه ریزی شده است .

وی با اشاره به ایجاد دو خانه جوان در سیستان و بلوچستان بمنظور هویت دار شدن حضور جوانان در جامعه، گفت: به منظور رفاه حال جوانان در شهرستان چابهار و زاهدان خانه جوانان ایجاد شده است .

وی در پایان گفت: جوانان سعی دارند به عنوان حلقه میان ملت و دولت نقش ایفا کنند ازین رو باید توجه ویژه ای به جامعه جوان استان معطوف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار