آغاز مطالعات تصفیه‌خانه فاضلاب طالقان

کد خبر: ۴۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 31 May 2015
مدیرکل آب و فاضلاب استان البرز با بیان اینکه طرح مطالعاتی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان طالقان در دستور کار است، گفت: اقدامات اولیه این مهم انجام شده است.
غلامرضا رضایی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه در حال حاضر بحث احداث تصفیه‌خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: این پروژه برای ظرفیتی بالغ بر 50 هزار نفر در نظر گرفته شده که از پیشرفت خوبی برخودار بوده است.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی در راستای تامین امکانات و تجهیزات این تصفیه خانه برگزار شده است، افزود: در صورت تامین امکانات مورد نیاز، این پروژه اوایل مرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آب و فاضلاب استان البرز با تاکید بر اینکه در نظر داریم هرگونه کاستی‌ برای احداث این پروژه برطرف شود، خاطرنشان کرد: امید است این تصفیه‌خانه در موعد مقرر خود وارد مدار بهره‌برداری شود.

رضایی‌فر با بیان اینکه ارتقا و توسعه تصفیه‌خانه برای فاز دوم نیز در دستور کار است، تصریح کرد: با اجرایی شدن این مهم  بخش عمده مشکلات این حوزه رفع و ظرفیت تصفیه‌خانه به میزان مورد نظر می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان طالقان در دستور کار است، گفت: اقدامات اولیه این مهم انجام شده است.

مدیرکل آب و فاضلاب استان البرز با بیان اینکه امکان تعریف پروژه جدید وجود ندارد، اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار لازم برای انجام این طرح مجوزهای لازم اخذ و عملیات احداث آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار