معلم عمر رو خود را فدای دانش‌آموز می‌کند

معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان بابیان اینکه معلمان باید به مقام مربی برسند گفت: روزگار از عمر انسان کم می‌کند تا بخواهد چیزی یاد انسان دهد اما آموزگار عمر خودش را فدا می‌کند تاکسی را تربیت کند و این جایگاه رفیع معلم را ثابت می‌کند که عمر خویش را فدای دانش‌آموز خود می‌کند بنابراین وظیفه‌داریم همیشه قدردان زحمات معلمان خود باشیم.
کد خبر: ۴۲۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 08 May 2017

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به لزوم پایبندی فرهنگیان به فرآیند تعلیم و تربیت، گفت: معلمان باید به مقام مربی برسند چرا که مربی علاوه بر نقش آموزش‌دهنده تربیت را نیز برعهده دارد.

به گزارش ایسنا، حسن آقایوسفی در آئین تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی ملایر، با اشاره به محبوبیت معلمان در جامعه که بالاترین آمار را دارد، از این ظرفیت به عنوان فرصتی مناسبت در ایجاد روحیه پرورش و تربیت اسلامی دانش‌آموزان یاد کرد.

وی تصریح کرد: مربیان پرورشی، وظیفه شاداب کردن دانش‌آموزان و سالم زیستن را باید در سطح مدارس به خوبی ایفا کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز سه اولویت نماز، آموزش خانواده و تربیت‌بدنی را به عنوان اصلی‌ترین اولویت‌های مجموعه آموزش پرورش شهرستان معرفی کرد و افزود: تمام تلاش همکاران در مجموعه آموزش پرورش تربیت نسل با فرهنگ و اثرگذار است.

کاوه برخورداری هدف اصلی آموزش پرورش را ایجاد محیط مناسب در مدارس برای آموزش هر چه بهتر دروس به دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته معلم، از 20 معلم نمونه استانی و شهرستانی و معلمان ورزش و همچنین از مقام 37 شهید فرهنگی شهرستان ملایر تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: در دنیا دو معلم برای انسان وجود دارد؛ اول روزگار دوم آموزگار که باید تفاوت این دو برای دانش‌آموز مشخص شود.

برخورداری عنوان کرد: روزگار از عمر انسان کم می‌کند تا بخواهد چیزی یاد انسان دهد اما آموزگار عمر خودش را فدا می‌کند تا کسی را تربیت کند و این جایگاه رفیع معلم را ثابت می‌کند که عمر خویش را فدای دانش‌آموز خود می‌کند بنابراین وظیفه داریم همیشه قدردان زحمات معلمان خود باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار