جشنواره بزرگ «نشاط و امید» هفته آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: «جشنواره نشاط و امید» طی هفته آینده با حضور حداکثری جوانان در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲ 10 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،ارسلان حسینی ، از برگزاری جشنواره بزرگ «نشاط و امید» در کرمانشاه طی هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با شرکت مسئولان کشوری، استاندار، سازمان‌های مردم نهاد و... با هدف ایجاد نشاط و شادابی در میان جوانان برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه مکان و زمان دقیق جشنواره امید و نشاط متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: تئاتر طنز، موسیقی شاد و سخنرانی مسئولان و نمایندگان سمن‌ها  از آیتم‌های این جشنواره است.

حسینی با اشاره به فعالیت ۴۳ سمن دارای مجوز از وزارت رزش و جوانان، در استان کرمانشاه گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه باید ۸۱ سمن دیگر در استان راه اندازی شود.

وی بیان کرد: باید به ازای هر ۵۰۰۰ جوان یک سمن فعالیت کند و امیدواریم زمینه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان، بیش از پیش فراهم شود.

حسینی از برگزاری همایش خیرین ازدواج در استان کرمانشاه طی روزهای آینده خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌ها به مناسب هفته جوان، تجلیل از نخبگان جوان در همه شهرستان‌ها و نیز در مرکز استان است.

وی از برگزاری شش کارگاه آسیب های اجتماعی برای دختران جوان و دختران ورزشکار در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای گردشگری ویژه سمن ها نیز از دیگر 
برنامه‌های ما است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار