"قالیباف" بر استفاده از نیروهای کارآمد و جهادی در راس مسئولیت ها تاکید دارد

رئیس ستاد قالیباف در کرمانشاه گفت: نکته ای که دکتر قالیباف بر آن تاکید دارد استفاده از نیروهای تلاشگر، جهادی، متخصص، مدیر و توانمند در راس مسئولیت ها، فارغ از مذهب، قومیت و حتی حزب و گروه آنان است.
کد خبر: ۴۲۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶ 10 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کرد پرس،امیر دارابی ، با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در انتخابات باعث یاس دشمنان انقلاب اسلامی و اقتدار نظام خواهند شد، اظهارداشت: در حال حاضر در سطح استان کرمانشاه 42 ستاد دکتر قالیباف فعال هستند که 15ستاد آن در مرکز استان و 26 ستاد دیگر در شهرستان ها واقع شده است.

وی ادامه داد: از 15 ستادی که در مرکز استان راه اندازه شده است، یک ستاد مرکزی و 14 ستاد فرعی(ستاد جوانان، ستاد بانوان، ستاد حامیان) هستند.

رئیس ستاد قالیباف در کرمانشاه به تشریح دیدگاه این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص قومیت ها پرداخت و افزود: دکتر قالیباف معتقد به حقوق مساوی برای تمامی قومیت های سراسر کشور است و با یک دید باز به این مسئله نگاه می کند.

وی اضافه کرد: دکتر قالیباف هم اکنون نیز در شهرداری تهران از مدیرانی برای مسئولیت های مختلف استفاده می کنند که از قومیت ها و مذاهب گوناگون کشور می باشند.

دارابی متذکرشد: نکته ای که وی بر آن تاکید دارد استفاده از نیروهای تلاشگر، جهادی، متخصص، مدیر و توانمند در راس مسئولیت ها، فارغ از مذهب، قومیت و حتی حزب و گروه آنان است.

وی با بیان اینکه محمد باقر قالیباف کارآمدی را بر مسائل جناحی و قومیتی ترجیح می دهد، عنوان کرد: دکتر قالیباف در سفری که به کرمانشاه داشتند با توجه به آمار بالای بیکاری و وضعیت اقتصادی مردم در این استان قول دادند که پس از تشکیل کابینه، اولین جلسه هئیت دولت را در سفر های استانی در کرمانشاه داشته باشد.

وی در پایان احتمال سفر این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور را به استان کرمانشاه نامشخص دانست و یادآورشد: دکتر قالیباف به نفع هیچکدام از دیگر کاندیداها از صحنه رقابت انتخابات کنار نمیرود
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار