حجت الاسلام قیامی:

برگزاری جشن نیمه شعبان در ۱۶ امامزاده

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) جشن نیمه شعبان در ۱۶ امامزاده شاخص استان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 01 June 2015

به گزارش مهر، حجت الاسلام اکبر قیامی تصریح کرد: این تعداد امامزاده در سراسر استان برای برگزاری مراسم عید نیمه شعبان آماده شده است.

وی افزود: سخنرانی در شب و روز میلاد، برگزاری محافل نورانی قرآن کریم، ختم صلوات برای سلامتی و ظهور امام زمان(عج)، غرفه مشاوره وقف جدید با محوریت وقف برای ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت، بخش هایی از این جشن است.

به گفته مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان علاوه بر این برگزاری مراسم دعای توسل، برپایی مراسم احیاء شب نیمه شعبان به همراه پذیرایی و اطعام سحری از احیاء کنندگان، برگزاری دعای ندبه و مولودی خوانی و شعرخوانی و برگزاری مراسم ویژه با عنوان "منتظران ظهور" در عصر روز ولادت پیش بینی شده است.

قیامی تصریح کرد: برای برگزاری اعیاد شعبانیه امامزادگان سیدصدرالدین، صالح، حلیمه خاتون آقاباقر و میرزاده خانم اردبیل، سید احمد، صفی الدین و ام کلثوم قاضیلر، امیر نعمت ا...آل هاشم در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان ها نیز سید عبدا... کلور، پیر سلمان، سید دانیال و سید ابوالقاسم کالار خلخال و سید سلیمان فخر آباد، سید ابراهیم لاهرود، سید احمد و محمد آلنی، سید ابراهیم عور، سید جعفر انار و سید عمادالدین رضی مشگین شهر برای برپایی جشن آماده شده اند.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تاکید کرد: به دلیل نزدیک شدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، مراسم ویژه این ایام نیز در امامزادگان شاخص استان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار