توزیع سبد کالا بین 200 خانوار بی‌بضاعت

شهردار منطقه 11، از اجرای طرح توزیع سبد کالا بین 200 خانوار بی‌بضاعت و کم برخوردار این منطقه به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 02 June 2015
نصرالله آبادیان در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به ابلاغیه 18 بندی شهرداری تهران در این خصوص گفت: شهرداری منطقه 11 به منظور اجرای آن ابلاغیه کمیته خیرین ناحیه 4 در این منطقه را تشکیل داد تا کارهای خیر در سطح ناحیه متمرکز شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته خیرین ناحیه 4 منطقه 11 سال قبل 300 خانوار را تحت پوشش قرار داد، گفت: در سال جدید با کمک روحانیون در مساجد، شورایاران، معتمدان محلی، آموزش و پرورش و بسیج مساجد نسبت به شناسایی خانواده‌های بی‌بضاعت و کم برخوردار ناحیه 4 منطقه 11 اقدام شده است.

آبادیان در ادامه افزود: پس از شناسایی خانواده‌ها با کمک خیرین، اقلامی تهیه شد که با حفظ کرامت و منزلت خانواده‌ها بعد از ساعت 21 امشب 11 خرداد ماه به طور محرمانه مقابل درب منازل سبد کالا تقدیم آنها می‌شود.

شهردارمنطقه 11 با تاکید بر اینکه کمیته خیرین به دنبال توانمندسازی خانواده‌های بی‌بضاعت این منطقه است، گفت: حمایت این کمیته محدود به سبد کالا نیست، بلکه سعی شده بسته‌های تشویقی-حمایتی به منظور کسب درآمد نیز به این خانواده‌ها ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از اجرای طرح توزیع سبد کالا، ارتباط این کمیته با خانواده‌ها حفظ می‌شود، گفت: کمیته خیرین سعی دارد برای زنان سرپرست خانوار با تهیه چرخ خیاطی خود‌اشتغالی در منازل ایجاد کند و حتی با دادن شغل‌هایی به جوانان بیکار این خانواده‌ها، برای آنان اشتغال زایی صورت گیرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار