راه‌اندازی پنج معدن جدید در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی پنج معدن جدید در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۳۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 01 June 2017

به گزارش تابناک چهارمحال وبختیاری- سید نعیم امامی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با اهداف ارتقای بهره‌وری، افزایش جذب سرمایه‌گذاری، توسعه اشتغال، افزایش سهم صادرات و تولید و افزایش کارایی با نظام توزیع کالا و خدمات در حال فعالیت است.

وی از راه‌اندازی پنج معدن جدید در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری خبر داد و گفت: راه‌اندازی این معادن باعث اشتغال‌زایی 50 نفر خواهد شد.

امامی افزود: امسال 50 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و اشتغال‌زایی یک هزار و 500 نفر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت راه‌اندازی خواهد شد.

وی از اجرای طرح بازسازی و نوسازی 53 ماشین‌آلات در صنایع فلزی و غیرفلزی در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح 100 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به راه‌اندازی مجدد و افزایش تولید بخش صنعت در سال 96، تصریح کرد: 77 واحد صنعتی راکد و نیمه فعال با اعتبار 90 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش امسال مجدداً راه‌اندازی خواهد شد.

وی از ایجاد 700 واحد صنفی جدید در استان طی سال 96 خبر داد و گفت: علاوه بر صدور مجوز این واحدهای صنفی، مجوز پنج فروشگاه بزرگ و سه فروشگاه اینترنتی در استان صادر می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: این سازمان طی سال جاری 140 مورد مشاغل خانگی با 700 میلیون تومان تسهیلات مورد نیاز برای فعال‌سازی کارگاه‌های مشاغل خانگی در سطح استان ایجاد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار