سفارش امام جمعه قلعه رئیسی به مجریان انتخابات در خصوص دریافت حق الزحمه

سفارشی برادرانه به مسوولان اجرایی و نظارتی دارم و با توجه به اینکه نتوانستید به طور شایسته از حق‌الناس و امانت مردم دفاع کنید از گرفتن هزینه و مزایا خودداری کنید.
کد خبر: ۴۳۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 02 June 2017
موضوع انتخابات 29 اردیبهشت هنوز هم در محافل عمومی و خصوص به عنوان یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز مطرح است که البته خطبه های نماز جمعه هم از آن بی نصیب نمانده است.
نحوه برگزاری و اعلام نتایج شوراهای شهر در اکثر شهرهای استان با چالش های زیادی همراه شد به گونه ای که اعتراضات گسترده موجب تغییرات بزرگی در نتایج شد. امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه پیشنهاد جالبی به برگزار کنندگان انتخابات داده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه قلعه‌رئیسی در بخشی از خطبه های نماز جمعه ، به انتخابات شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی هم اشاره و خاطرنشان کرد: در منطقه ما سفارشی برادرانه به مسوولان اجرایی و نظارتی دارم و با توجه به اینکه نتوانستید به طور شایسته از حق‌الناس و امانت مردم دفاع کنید از گرفتن هزینه و مزایا خودداری کنید و این پول در عوض انجام عمل صحیح و سالم با رعایت حق الناس بود که متاسفانه نتوانستید درست عمل کنید و دریافت هزینه از بیت المال برای شما جایز نیست.

وی اضافه کرد: انتظار مردم شهر قلعه رئیسی از مسوولان به انتخابات شورای شهر این است که با متخلفان (عوامل اجرایی و نظارت) و عواملی که باعث تضعیف حق مردم شدند برخورد قاطع شود و برای همیشه این لگه ننگین را بر پیشانی آنها بگذارند تا برای آیندگان عبرت شود ولی نسبت به حق مردم کوتاهی صورت نگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار