ترافیک نیمه‌سنگین به سمت پایتخت

کد خبر: ۴۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 05 June 2015
علی‌ نیک‌روش دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران به اشاره به وضع ترافیکی محور فیروزکوه اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد ترافیک نیمه‌سنگین به سمت شهر تهران و ترافیک روان به سمت استان مازندران هستیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای هراز و فیروزکوه افزود: از ساعت 13 امروز از انتهای شهر رودهن تا آب‌اسک در محور فیروزکوه به منظور تسهیل در تردد بار برگشت یک‌طرفه خواهد شد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه ادامه داد: در محور فیروزکوه نیز تردد تریلر تا ساعت 24 امروز ممنوع بوده حتی ممکن است این محدودیت تا ساعت 6 صبح روز شنبه (فردا) تمدید شود.

نیک‌روش با بیان اینکه تصادف جدی در این محور به وقوع نپیوسته است، گفت: 14 دوربین فعال ثبت تخلف به سمت تهران و مازندران وجود دارد که تخلف‌های رانندگی را به ثبت می‌رساند؛ همچنین تمام نیروهای پلیس‌راه در حالت آماده‌باش قرار دارند و در جاده‌ها مستقر هستند تا اتفاقی برای مسافران رخ ندهد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی صبر و حوصله پیشه کرده و علائم راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از سرعت غیرمجاز بپرهیزند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار