به مناسبت نخستین خروش تاریخی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره)

اهمییت نقش رهبری در قیام ۱۵ جرداد

قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ نخستین خروش تاریخی ملت ایران به رهبری حکیم فرزانه و مدبری آگاه به زمان بود که با مخالفت با سیاست‌های ظالمانه حکومت طاغوتی مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.
کد خبر: ۴۳۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 05 June 2017
عبدالله جعفری با اشاره به یکپارچگی و بیداری ملت ایران تصریح کرد: مردم ایران با هدایت‌های امام خمینی(ره) به مقابله با ظلم و جور پرداخته و ذره‌ای از اراده و خواسته خود کوتاه نیامدند.
قیام ۱۵ خرداد را سرآغازی برای سقوط حکومت پهلوی عنوان کرد و افزود: امروز همه کارشناسان در دنیا واقف‌اند که هدف اصلی قیام خونین ۱۵ خرداد و نهضت بزرگ امام خمینی (ره)، اسلام و احیای ارزش‌های اسلامی بود چراکه نهضت امام (ره) برگرفته از نهضت حسینی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه امروز اگر مسئولان ما از گفتمان و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب دور شوند تهدیدی برای انقلاب به شمار می‌رود، اظهار داشت: باید از گفتمان و فرهنگی که اسلام و انقلاب اسلامی ایجاد کرده حراست و پایداری کنیم و هر شخصی که از این انقلاب و گفتمان و اندیشه آن فاصله بگیرد یک تهدید درونی قلمداد می‌شود بنابراین روح انقلاب و نهضت امام(ره) را باید در پیکره این ساختار حفظ کرد.

جعفری با بیان اینکه امام(ره) با تبیین اسلام آمریکایی روی درد اصلی امت اسلامی دست گذاشت، گفت: معجزه امام خمینی(ره) این بود که در دنیایی که دین را به عنوان افیون ملت‌ها معرفی می‌کردند، نظام و انقلابی را با محتوای دینی ایجاد کرد.

وی با اشاره به رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز که تربیت شده مکتب امام(ره) است به خوبی راه امام راحل را ادامه می‌دهد و انقلاب را تا به امروز سرافرازانه به ئیش برده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار