از تعویض قرآنهای قدیمی با جدید تا دوخت رایگان چادر در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت موضوع حجاب وعفاف و ترویج آن از پایتخت فرهنگی جهان اسلامی و مرکز معنوی ایران اسلامی دوخت و برش چادر در نمایشگاه به صورت رایگان انجام می شود و محصولات حجاب نیز با 40 درصد تخفیف ارایه می شود.
کد خبر: ۴۳۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴ 09 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کاظمی نسب، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی  در حاشیه ویژه برنامه سفره های همدلی با بیان این مطلب گفت: همزمان با انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 از 40 ملیت مختلف جهان امسال در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد حضور یافتند.

وی افزود: بخش بین الملل نمایشگاه امسال با استقرار جامعه المصطفی العالمیه و نیز اختصاص برخی غرفه های ویژه به فعالیتهای قرآنی برخی کشورهای اسلامی دایر است.

حجت الاسلام کاظمی نسب تصریح کرد: غرفه تعویض قرآنهای قدیمی که ممکن است جلد و برگه های آن قدری فرسوده و مندرس باشد با قرآنهای جدید و نو در غرفه سازمان تبلیغات اسلامی استان پیش بینی شده و انجام می شود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به اهمیت موضوع حجاب وعفاف و ترویج آن از پایتخت فرهنگی جهان اسلامی و مرکز معنوی ایران اسلامی دوخت و برش چادر در نمایشگاه به صورت رایگان انجام می شود و محصولات حجاب نیز با 40 درصد تخفیف ارایه می شود.

 وی با بیان اینکه  پنج هزار جلسه قرآنی در خراسان رضوی شناسایی شده است خاطر نشان کرد:  در نمایشگاه امسال مشهد هر شب میزبان اعضای یکی از این جلسات و جزخوانی یا مقابله خوانی قرآن به سبک سنتی هستیم که مخاطبان زیادی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار