ابداع جالب مخترع کهگیلویه و بویراحمدی در موضوع ساختمان های پیش ساخته + تصویر

علی فضلی عزیزی ناصرآباد : استفاده در تمامی شرایط آب هوایی، جابجا کردن ،افزایش ضریب مقاومت در برابر زمیوزمین لرزه،استفاده در مناطق صعب العبور وساخت با طبقات بالا در شهر‌ها از ویژگی‌های این سیستم است.
کد خبر: ۴۴۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 13 June 2017
مخترع کهگیلویه وبویراحمدی سیستم ساختمان پیش ساخته پیچ مهره‌ای ابداع کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبوراحمد، این مخترع اتصال پیش ساخته از فولاد با مقاومت بالا را طراحی و ابداع کرده که با  توجه به ریزسازی، نصب آن با سهولت انجام می‌شود.
علی فضل عزیزی ناصرآباد گفت: قطعات تهیه شده قابلیت حمل به دورترین نقاط و روستا‌ها را دارد و بابررسی انجام شده نسبت به روشهای ساختمان سازی بتنی، فلزی، قالب تونلی، وکانتینری، سرعت در اجرای آن آسان و معایب این روش‌ها را ندارد.

ابداع جالب مخترع کهگیلویه و بویراحمدی در موضوع ساختمان های پیش ساخته + تصویر

وی افزود: با توجه به اینکه امروزه ساختمان سازی در دنیا به سمت ساختمانهای پیش ساخته با اولویت همسان سازی است کاربرد این سیستم که بازگشت سریع سرمایه، جابجایی و بازیافت کامل از مزایای آن است در اولویت ساختمان سازی و اجرای طرح‌های متنوع است.

ابداع جالب مخترع کهگیلویه و بویراحمدی در موضوع ساختمان های پیش ساخته + تصویر

علی فضلی عزیزی ناصرآباد افزود: استفاده در تمامی شرایط آب هوایی، جابجا کردن ،افزایش ضریب مقاومت در برابر زمیوزمین لرزه،استفاده در مناطق صعب العبور وساخت با طبقات بالا در شهر‌ها از ویژگی‌های این سیستم است.
ابداع این مخترع ۴۰ ساله که دانشجوی دکترای عمران سازه ومدرس دانشگاه است به شماره ۸۶۳۱۰ در اداره کل مالکیتهای صنعتی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زعفر جنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
فقط انتقام سخت
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار