احداث شش راه دسترسی بین مزارع به طول 23 کیلومتر در بافق

کد خبر: ۴۴۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 14 June 2017
به گزارش «تابناک یزد» فرماندار بافق با اشاره به اهمیت احداث راه‌های دسترسی برای توسعه کشاورزی،‌گفت:‌ شش راه دسترسی بین مزارع بافق به طول 23 کیلومتر احداث شده است.
«محمد زاده رحمانی» با بیان این که راه‌های دسترسی باعث توسعه کشاورزی شهرستان می شود، ‌اظهار کرد: با راه‌اندازی راه‌های مزارع کشاورزی که در قالب اجرای طرح‌های مشارکتی صورت می‌گیرد بیش از هزار و پانصد نفر از آن بهره‌مند می‌شوند .

وی با بیان این که در ابتدا اهالی و بهره‌برداران اقدام به زیرسازی راه‌ها می کنند افزود: پس از تایید اداره راه و شهرسازی شهرستان، قیر مورد نیاز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تخصیص و تامین می‌شود .

فرماندار بافق در ادامه با اشاره به این که هزینه اجرای روکش این راه‌ها از منابع داخلی شهرستان تامین می‌شود، تصریح کرد: از سه ماه گذشته تاکنون احداث شش راه دسترسی به طول تقریبی ٢٣ کیلومتر انجام شده و یا در دست انجام است و ١٠ راه دیگر به طول تقریبی ٢٢ کیلومتر نیز در دستور کار قرار گرفته است .

زاده‌رحمانی همچنین با بیان این که بافق می‌تواند به قطب کشاورزی در استان بویژه در دو محصول استراتژیک خرما و پسته تبدیل شود، خاطرنشان کرد: راه‌های دسترسی باعث سهولت تردد اهالی و بهره برداران می‌شود و این عامل نقش مهمی را در توسعه کشاورزی ایفا می‌کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: قیر ٢٣ کیلومتر از راه‌ها تخصیص داده شده و پیشنهاد 10 نقطه دیگر نیز به اداره راه و شهرسازی شهرستان ارائه شده است .

وی گفت: مجموع آسفالت و زیرسازی راه‌های دسترسی به آبادی‌ها و چاه‌های کشاورزی بافق ۴۵ کیلومتر است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار