۲۲۲ میلیارد ریال کالا توسط واحدهای بسته‌بندی استان قزوین صادر شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ارزش کالاهای صادراتی توسط واحدهای فعال حوزه بسته بندی در استان را ۲۲۲ میلیارد ریال عنوان کرد.
کد خبر: ۴۴۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 19 June 2017
حمیدرضا خانپور ظهر امروز در بازدید از شرکت بسته بندی پیکره اظهار داشت: در راستای ارتقاء کیفیت محصولات صنایع کوچک  و  متوسط، توسعه بازار، نگهداری محصول و برنامه اقتصاد مقاومتی در خوشه بسته بندی این شرکت پس از مطالعاتی که صورت گرفته جهت رفع حلقه مفقوده با استفاده از پتانسیل شرکت‌های فعال بسته بندی استان نسبت به ایجاد مرکز تحقیق و توسعه بسته بندی اقدام می‌کند.

وی هدف از راه اندازی این مرکز را بهبود مستمر فضای کسب و کار، نهادینه کردن جایگاه تحقیق و توسعه و عنوان یک ضرورت ملی، انتقال و تسهیم دانش و تجربه، ایجاد زمینه لازم جهت شکل گیری ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز و تقویت روابط بین بنگاه‌های تولیدی، صنعتی و صادراتی با مراکز آموزش و پژوهش عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی استان قزوین از عضویت 217 واحد تولیدی استان در بخش بسته بندی خبر داد و گفت: از این تعداد 73 درصد در حوزه پلاستیک فعالیت داشته که سهم واحدهای خرد و کوچک 78 درصد بوده که زمینه اشتغال 7 هزار و 104 نفر و سرمایه گذاری دو هزار و 400 میلیارد ریال را در استان فراهم نموده است.

خانپور ارزش کالاهای صادراتی توسط واحدهای فعال حوزه بسته بندی در استان را 222 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی تصریح کرد: توجه به صنعت بسته بندی می تواند ضمن کمک به واحدهای فعال در این حوزه کمک شایانی به واحدهای صنعتی دیگر کند.

مدیرعامل شرکت شهر‌ک‌های صنعتی استان قزوین گفت: بسته بندی امروزه نقش بسزایی در ایجاد ارزش افزوده در محصولات تولیدی داشته و در اقتصاد مقاومتی بسیار موثر بوده و به افزایش بازارهای مصرف و توسعه پایدار کمک می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار