لزوم تغییر و جوانگرایی در کابینه دوم دکتر روحانی

استاد دانشگاه پیام نور هرسین گفت: دکتر روحانی در کابینه دوم خود برای کسب موفقیت های بیشتر و ایجاد شرایطی بهتر برای کشور به چند تغییر نیاز دارد که حتما باید به آن ها توجه کند.
کد خبر: ۴۴۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 21 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فرشته آزادتباراظهار کرد: در ارزیابی کلی اگر بخواهیم به کابینه دولت اول آقای روحانی نگاه کنیم باید گفت عملکرد ارائه شده قابل قبول بوده است.

وی افزود: به سرانجام رساندن توافق هسته ای، کاهش نرخ تسهیلات بانکی و پرداخت تسهیلات به زوج های خانه اولی با پائین ترین نرخ سود طی چند سال گذشته از جمله اقدام های خوب صورت گرفته بوده است.

آزادتبار یادآوری کرد: کاهش نرخ تورم، کاهش هزینه های درمانی و ارائه خدمات مناسب تر به بیماران، همگانی نمودن بیمه، توجه ویژه به مناطق روستایی برای جلوگیری از مهاجرت های بی رویه و ... از دیگر اقدام های خوب دولت در چهار سال اخیر بود.

این مدرس دانشگاه افزود: در عین حال و با وجود تمامی خدمات صورت گرفته به نظر می رسد دولت در بخش هایی نیاز به تغییرات دارد تا چرخ های دولت در چهار سال دوم ریاست جمهوری آقای روحانی راحت تر بچرخد.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد وزراتخانه هایی نظیر راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت، کشور، کشاورزی و یکی دو معاونت نهاد ریاست جمهوری نیاز به تغییراتی دارد.

آزادتبار خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نکاتی که آقای روحانی در دولت دوم خود باید به آن توجه کند، لزوم جوانگرایی در هیات دولت است و اگر قرار است تغییراتی صورت گیرد بهتر است به افراد جوانتر نیز اعتماد شود.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور هرسین ادامه داد: زمانی که نیروی کاری جوان و در عین حال با تجربه و کاردان سرکار آید انگیزه برای کار کردن افزایش یافته و برنامه ها منظم تر انجام خواهد گرفت.

وی در پایان، گفت: آقای روحانی همچنین می تواند در کابینه خود از بانوان بیشتری حتی به عنوان وزیر استفاده کند چرا که امروز کسی در توانایی علمی و تجربی این قشر از جامعه شک و تردیدی ندارد و تجربه نیز به خوبی ثابت کرده که آن ها به خوبی از پس کار برآمده اند.

مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران قرار است روز پنجشنبه 12 مرداد با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار