145 ورزشکار زیرنظر هیات قایقرانی کرمانشاه فعالیت می کنند

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه، از فعالیت 145 ورزشکار خانم و آقا زیرنظر این هیات خبر داد و گفت: همگی این ورزشکاران بیمه شده هستند.
کد خبر: ۴۴۷۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 24 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،محمد سهراب بیگاظهار کرد: هیات قایقرانی استان کرمانشاه در چند سال اخیر همواره جزو هیات های برتر قایقرانی کشور به انتخاب فدراسیون بوده است.

وی یادآوری کرد: قایقرانان کرمانشاهی در سال گذشته موفق به کسب سه مدال از مسابقات جهانی و آسیایی شدند که یک مدال مربوط به رقابت های جهانی و 2 مدال نیز مربوط به مسابقات آسیایی بود.

سهراب بیگ همچنین از کسب 42 مدال توسط ورزشکاران هیات قایقرانی خبر داد و گفت: در رتبه بندی تیمی هم تیم های قایقرانی استان موفق به کسب یک مقام دوم و 2 مقام سومی شدند.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه کرمانشاه همواره بیشترین عضویت ها را در تیم های مختلف قایقرانی داشته است، گفت: در سال گذشته 24 نفر- بار به عضویت تیم ملی درآمدند که در این خصوص رتبه سوم را در بین هیات های ورزشی استان دارا هستیم.

وی ادامه داد: به تازگی نیز 2 قایقران به نام های نازنین رحمانی و پیام مطاعی به عضویت تیم های روئینگ بانوان و آقایان ایران درآمده اند.

سهراب بیگ ادامه داد: هشتمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان با حضور 14 قایقران از دوم تیر در دریاچه آزادی آغاز شده و تا بیست و یکم همین ادامه می یابد.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه با بیان اینکه این اردو در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود، گفت: تیم ملی روئینگ بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا آماده می کند.

وی همچنین با اشاره به اردوی تیم ملی روئینگ مردان اران گفت: این اردو از اول تیر آغاز شده و تا 21 همین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

سهراب بیگ در پایان و با بیان اینکه نفرات دعوت شده به اردوی تیم روئینگ در 2 گروه تمرینات خود را پیگیری می کنند، گفت: مطاعی قایقران کرمانشاهی باید تمرنیات خود را زیرنظر کادر فنی در سد حسنلو شهرستان نقده دنبال کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار