بهشهر و نکا، دارای کمترین راه روستایی

نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت : شهرستان های بهشهر و نکا ، دارای کمترین مقدار راه روستایی در میان شهرهای مازندران هستند .
کد خبر: ۴۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 11 June 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد علی مقیمی روز پنجشنبه در جلسه بررسی پروژه های راه های بهشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد : برای جبران این عقب ماندگی ، تلاش های فراوانی انجام شد و در حال حاضر برخی از طرح های راه روستایی این دو شهرستان به سرعت در حال انجام و تکمیل است .

وی بیان کرد : یکی از راه هایی که اصرار فراوانی برای تکمیل آن در شهرستان بهشهر وجود دارد، راه دسترسی به روستای کنت است که وجود برخی موانع ، موجب کندی در اجرای این طرح شد .

نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود : یکی از مشکلات اصلی در راه تکمیل این طرح ، ممانعت منابع طبیعی به تعریض این جاده در برخی نقاط است .

مقیمی ادامه داد : اگر بخواهیم این جاده را به مسیری امن برای مردم تبدیل کنیم باید در برخی از نقاط ، پیچ های حادثه ساز را تعریض کنیم که به دلیل مخالفت سازمان منابع طبیعی تاکنون موفق به انجام آن نشدیم .

وی همچنین به روند تکمیل سد گلورد اشاره کرد و گفت : یکی از مشکلاتی که پس از بهره برداری دامن گیر مردم ساکن روستاهای بالا دست این سد می شود، به زیر آب رفتن جاده دسترسی است .

نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد : بخشی از مسیر دسترسی این روستاها به طور کامل زیر آّب خواهد رفت اما هنوز چاره ای برای احداث مسیر جایگزین اندیشیده نشده است .

مقیمی اظهار کرد : بر اساس برنامه ریزی انجام شده ، سد گلورد امسال آبگیری خواهد شد و باید هر چه زودتر روستای رودبار تخلیه و تخریب شود .

وی افزود : روستای جدید رودبار با فراهم شدن کامل امکانات اولیه ، آماده استفاده و بهره برداری است و باید با پرداخت کامل هزینه های تملک به مردم این روستا ، تخلیه این روستا را آغاز کرد .

نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : یکی از دغدغه های مردن پس از تخلیه روستا ، به زیر آب رفتن مزار تنها شهید رودبار بود که این مشکل به زودی و با انتقال این شهید به قبرستان جدید روستا برطرف خواهد شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار