ورود‌ورزشکاران‌مسابقات‌کاپ‌جایزه‌بزرگ‌اروپا‌به‌ترکیه

تابناک: ورزشکاران رشته رفتینگ (قایق رانی آبهای خروشان)جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات کاپ اروپا صبح امروز به ترکیه رسیدند.
کد خبر: ۴۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ 11 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی هیئت رفتینگ ، جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در این دوره از مسابقات با شرکت 21 ورزشکار به شهر ریزه ترکیه اعزام شده اند تا با حضور در این دوره از مسابقات ضمن آماده شدن برای مسابقات آتی بتوانند رکورد خوبی را برای کشور ثبت کنند.

در این دوره از سابقات چهار تیم از ایران حضور دارد که تیم بزرگسالان A و B ، تیم نوجوانان و تیم بانوان در این دوره از رقابتها حضور دارند.

قرار است بر اساس برنامه ورزشکاران از ظهر امروز تمرینات خود را آغاز کنند و از فردا نیز این رقابتها آغاز خواهد شد.

عدم برنامه ریزی ترکیه جهت استقرار ورزشکاران رفتینگ در هتل


همچنین، در حالی که قرار بود صبح امروز پذیرش از بازیکنان و کادر تیم ایران انجام شود متاسفانه نحوه پذیرش تیم مناسب نبود و به سبب عدم برنامه ریزی در هتل هنوز پس از گذشت چند ساعت از ورود ورزشکاران ایرانی به این کشور هنوز اقدامی جهت اقامت و جایگزین شدن ورزشکاران تعیین نشده است.

این موضوع در حالی است که بر اساس برنامه اعلامی قرار بود بازیکنان ساعت 10 صبح جهت تمرین در رودخانه حاضر شوند و با توجه به این موضوع متاسفانه هنوز هیچ یک از بازیکنان نتوانسته اند استراحت لازم را داشته باشند و جهت تمیرین در محل مسابقات حاضر شوند.

یکی از نکاتی که در خصوص مسابقات رفتینگ دارای اهمیت است این است ورزشکاران باید پیش از برگزاری مسابقات با محیط و نوع آب آشنا باشند و تست مسیر یکی از نکات مهم در برگزاری مسابقات است.

البته تلاش مسئولین ایران بر این است تا با استفاده از این فرصت برخی از نکات را به ورزشکاران اعلام کنند و تا کنون چند جلسه برگزار شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار