کاروان «زیر سایه خورشید » به یاسوج رسید

امروز مردم با شور و شعف خاصی به پرچم رضوی چنگ زده و احساسات خود را نسبت به صاحب این پرچم مقدس به صورتی وصف‌ناشدنی ابراز داشتند.
کد خبر: ۴۷۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 04 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس عصر امروز کاروان «زیر سایه خورشید»، خدام و حاملان پرچم رضوی وارد یاسوج شد.

خدام رضوی با حضور در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) یاسوج مورد استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم قرار گرفتند.

امروز مردم با شور و شعف خاصی به پرچم رضوی چنگ زده و احساسات خود را نسبت به صاحب این پرچم مقدس به صورتی وصف‌ناشدنی ابراز داشتند.

پخش صدای نقاره‌خانه و صلوات ویژه امام رضا (ع) فضای بسیار روحانی به این آیین داده و هر کسی در این مکان احساس می‌کرد در حرم مطهر این امام همام است به گونه‌ای که انگار مشهدالرضا به یاسوج آمده بود.

پخش شیرینی و شربت و کل کشیدن زنان و بانوان ایلی یاسوجی حاضر در حرم امامزاده عبدالله (ع) میلاد مبارک امام رضا (ع) را شیرین‌تر کرد.

خدام رضوی پس از حضور میان مردم و در دست داشتن پرچم مقدس رضوی برای زیارت مردم وارد صحن بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) شده و در جمع مردم دلداده و عاشق امام هشتم قرار گرفتند.

در این آیین ابتدا علی نوعی، خادم و مداح حرم مطهر امام رضا (ع) با خواندن صلوات خاصه امام رضا (ع) و قرائت مولودی فضای مجلس را با شور و شادی همراه کرد.

در ادامه سید جلال قلمشاهی، سخنران و مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» ضمن ابراز خوشحالی و تبریک میلاد امام هشتم، اظهار کرد: امام رضا (ع) به امام مهربانی معروف است.

مبلغ کاروان «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امام رضا (ع) به دلیل اینکه نسبت به دشمنان و وستان خود مهربان بوده و هر کس از ایشان تقاضایی می‌کرد برای او برآورده می‌کرد به امام مهربانی معروف است.

وی، گفت: اگر با امام عهد بسته و قول دهیم آنگونه که ایشان دوست دارد و راضی است زندگی کرده و عمل کنیم بی‌شک امام رضا (ع) نیز از ما راضی شده و حاجتمان را همین امشب برآورده می‌کند ان شاءالله.

مسوول ستاد جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، اظهار کرد: امروز ششمین روز حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد است.

ستار هدایت‌خواه، افزود: این کاروان پس از حضور در پاتاوه (هشتم مرداد)، وارد مارگون، یاسوج، بهمئی، لنده، دهدشت، چرام، گچساران شده و امروز نیز مجددا مهمان یاسوج شد.

وی با بیان اینکه این کاروان امروز با دیدن از مناطق محروم برنامه‌های متعددی را داشت، گفت: حضور در نماز دشمن‌شکن جمعه، دیدار با بانوان و حضور در جشن دخترانه در امامزاده عبدالله (ع) از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان از صبح امروز تاکنون بوده است.

سرپرست دفتر نمایندگی موسسه جوانان آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با خادم‌یاران رضوی و حضور در جشن بزرگ مردمی رضوی در پارک ساحلی یاسوج را از ادامه برنامه‌های مهم خدام و حاملان پرچم رضوی در روز میلاد امام رضا (ع) در یاسوج عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار