6 هزار و 500 گروه جهادی در کشور فعالیت دارند

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: هم اکنون 6 هزار و 500 گروه تخصصی جهادی در این سازمان در سطح کشور فعالیت می کنند.
کد خبر: ۴۸۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 24 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»فرشاد عالی در نشست هم‌اندیشی سازمان بسیج سازندگی یزد افزود: گروه های جهادی داوطلبانه در راستای خدمت به مردم فعالیت می کنند.
وی همچنین از تشکیل و فعالیت سه هزار گروه از گروه‌های تخصصی بسیج سازندگی کشور در سطح مساجد و محلات با مشارکت جوانان علاقمند خبر داد.
این مسئول اظهار داشت: از دغدغه مقام معظم رهبری موضوع تحقق اقتصاد مقاومتی است که بسیج سازندهی در قالب طرح های مختلف به دنبال آن است.
عالی بیان داشت: تاکنون 20 عرصه اقتصادی از سوی بسیج سازندگی کشور تعریف شده و نگاه اجتماعی ، هدف اصلی این سازمان در سطح کشور است.
این مسئول اظهار داشت: کمک برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و توسعه اقتصادی با جلب مشارکت جدی مردم و جوانان علاقمند جزو برنامه های محوری بسیج سازندگی است.
عالی گفت: تدوین برنامه‌های مختلف در راستای معرفی الگوهای زندگی جهادی از دستاوردهای مهم طرح های بسیج سازندگی است و با قوت پیگیری می شود.
بسیج سازندگی جزو فعالیت های سپاه با همکای جوانان در طول سال در قالب فعالیت های فرهنگی و عمرانی وظایف خود را انجام می دهد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار