برخورد قاطع پلیس با تظاهر به روزه‌خواری

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پلیس استان در ماه مبارک رمضان با روزه‌خواری در ملاءعام قاطعانه برخورد می‌کند.
کد خبر: ۴۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 16 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد صادقی با اشاره به تدابیر ناجا در ماه مبارک رمضان و مقابله با تظاهر به روزه‌خواری و نیز واحدهای صنفی متخلف در این زمینه، توصیه‌هایی را به متصدیان این واحدها و عموم شهروندان ارائه داد.

وی اظهار کرد: تمام واحدهای صنفی مسافرپذیر براساس طرح زمان‌بندی فعالیت ابلاغی از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی ملزم به فعالیت هستند، ضمن اینکه رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه‌خواری الزامی است و در صورت تخلف واحد صنفی پلمب خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: واحدهای صنفی جگرکی، آبمیوه و بستنی، ساندویچی، پیتزا و کبابی ملزم به تعطیلی کامل تا نیم ساعت قبل از اذان مغرب هستند و در صورت فعالیت نسبت به پلمب واحد صنفی آنها اقدام خواهد شد.

صادقی اضافه کرد: کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های داخل هتل‌ها و مراکز اقامتی ملزم به رعایت استتار کامل بوده و در ضمن حق پذیرش مشتریان خارج از مسافران همان هتل را نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه تظاهر به روزه‌خواری در هر یک از واحدهای صنفی توسط متصدیان یا مراجعان ممنوع بوده و در صورت مشاهده واحد صنفی پلمب خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: براساس مصوبه کمیسیون نظارت اغذیه‌فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی، جگرکی و کبابی صرفاً در ایام ماه مبارک رمضان مجاز به فعالیت تا یک ساعت قبل از سحر هستند.

صادقی ادامه داد: دکه‌ها و مراکز پذیرایی داخل پایانه‌های مسافربری ملزم به رعایت استتار کامل و پرهیز از تظاهر به روزه‌خواری بوده و در صورت تخلف نسبت به پلمب واحد صنفی آنها اقدام خواهد شد.

وی گفت: هیچ یک از قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌های سطح شهر حق فعالیت در طول روز را نداشته و در صورت مشاهده واحد صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمب خواهد شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: تمام صنوف خدماتی که قصد ارائه خدمات در طول ماه مبارک رمضان دارند، صرفاً مجاز به فعالیت با مجوز اداره نظارت بر اماکن عمومی بوده و در غیر اینصورت از فعالیت آنها ممانعت به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: سوپرمارکت‌ها و خواربارفروشی‌ها صرفاً مجاز به ارائه مواد خوراکی به صورت بیرون‌بر بوده و حق پذیرش مشتری و سرو مواد خوراکی و یا نوشیدنی تا قبل از اذان مغرب را ندارند.

صادقی خاطرنشان کرد: از متصدیان واحدهای صنفی و شهروندان انتظار داریم همچون سال‌های گذشته همکاری لازم را داشته باشند و پلیس را در انجام هر چه بهتر وظایف خود یاری کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار