مردم، خدمات شهری را از شهرداری و شورا مطالبه کنند

شهردار داراب گفت: 4 میلیارد تومان از محل اعتبارات سه درصد نفت و گاز به پروژه‌های هفته دولت اختصاص‌ یافته است.
کد خبر: ۴۸۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 31 August 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:نصرالله سلامی‌نژاد  در مراسم بهره‌برداری از پارک شهید عارف اظهار داشت: بهره‌برداری از آسفالت خیابان سید ضیاء کمانه واقع در شهرک امام سجاد و آسفالت خیابان لاله واقع در تنگ کتویه بااعتبار 400 میلیون تومان و کلنگ زنی پارک بانوان و بولوار فرهنگیان از جمله طرح‌های هفته دولت است.

وی با اشاره به اینکه پارک شهید عارف باهدف اصلاح سیما و منظر شهری و توسعه فضای سبز شهرستان داراب به بهره‌برداری رسیده است، افزود: برنامه شهرداری و شورای پنجم، افزایش سرانه فضای سبز به 9 الی 9/5 مترمربع است.

شهردار داراب تصریح کرد: اولویت شهرداری داراب در سال جاری روکش بلوار سلمان فارسی، تکمیل پارک تدبیر و امید، پیاده‌روسازی خیابان بسیج و احداث پارک بانوان است.

مردم باید خدمات شهری را از شهرداری و شورا مطالبه کنند

رییس شورای اسلامی شهرستان داراب نیز در این مراسم با تأکید بر لزوم مطالبه‌گر بودن مردم درزمینهٔ خدمات شهری اظهار داشت: در سال گذشته 250 پروانه ساخت واحدهای مسکونی از سوی شهرداری داراب صادر شده، درحالی‌که این تعداد پروانه باید در طول یک ماه صادر شود.

رمضان بی‌ریا ادامه داد: با توجه به کمبود نقدینگی، توان مالی مردم کاهش‌ یافته و به‌تبع آن ساخت‌وساز نیز کم شده است.

وی تأکید کرد: مردم داراب باید خدمات شهری را از شورا و شهرداری مطالبه کنند و با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، صدای خود را به گوش مسؤولان شهر برسانند.

بی‌ریا با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای دولت ـ شهیدان رجایی و باهنر- و همچنین شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهیدان حججی و رستگار خاطرنشان کرد: 10 شهردار شهید در کشور داریم که یکی از آن‌ها شهید عارف بوده و امروز عزت نظام و مردم به برکت این بزرگواران است.

 در این مراسم که با حضور مسؤولان شهرستان و امام‌جمعه برگزار شد، پارک شهید عارف افتتاح و تندیس شهید رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار