عضو شورای اسلامی شهر:

خدمات دهی به نواحی منفصل شهری قزوین باید پررنگ شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: خدمات دهی به نواحی حاشیه ای و منفصل شهری قزوین تاکنون بسیار ضعیف بوده و از این پس باید پررنگ شود.
کد خبر: ۴۸۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 03 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایرنا، مهدی عبدالرزاقی شنبه شب در نشست شورای اسلامی شهر قزوین افزود: هم اکنون شهروندان در مناطق حاشیه ای و منفصل همچون مشعل دار،خیرآباد،حسن آباد،نجف آباد،چوبیندر،دانش و ناصرآباد و وثوق آباد کم ترین خدمات شهری را دریافت می کنند که این موضوع شایسته و قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه مردم ساکن در این مناطق هزینه های شهرنشینی را پرداخت می کنند،اضافه کرد: با این وجود این شهروندان از خدمات لازم و مطلوب در حد استاندارد یک شهر محروم هستند.
عضو کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه امکانات فرهنگی و ورزشی مربوط به این مناطق بسیار پائین و در برخی نقاط صفر است،افزود: در این خصوص باید تدبیر و چاره ای اندیشید چرا که شهروندان ساکن در این مناطق نیز حق برخورداری از حداقل امکانات شهری را دارند.
رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه جمع آوری پسماند در برخی از نواحی منفصل شهری قزوین به کندی صورت می گیرد، افزود: جاده های دسترسی نجف آباد، حسن آباد و وثوق آباد و اسماعیل آباد نیز وضعیت نامطلوبی دارند و لازم است که با هماهنگی با دستگاه ها و نهادهای مربوطه به رفع مشکلات این مناطق در حوزه های مختلف بپردازیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار