معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

خداحافظی با مدیران ضعیف

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نظام بانکی در کنار مدیریت اقتصادی استان است، گفت: بانک ها نقش مهمی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دارند.
کد خبر: ۴۸۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 05 September 2017
سعید شبستری در آئین تودیع و معارفه سرپرست امور شعب بانک ملی در آذربایجان شرقی، به نقش بانک ها در توسعه اشاره کرد و گفت: با توجه به سهمی که بانک ها در تامین منابع مالی کشور ما دارند، این نقش بیشتر نمود پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای کار دولت یازدهم نابسامانی هایی در مدیریت نظام بانکی کشور وجود داشت و شاهد فعالیت موسسه های مالی اعتباری غیرمجاز بودیم، خاطرنشان کرد: اعتراض و تجمع های سپرده گذاران در عمل نکردن به تعهدات از طرف این موسسه ها گاهی به مسائل امنیتی تبدیل و شورای تامین استان را به مداخله وا می داشت.

شبستری با بیان اینکه در زمان حاضر با تدابیر عالمانه بانک مرکزی بسیاری از مشکلات حل شده و وضعیت سر و سارمان یافته است، اظهارکرد: هر چند با نقطه مطلوب فاصله وجود دارد، اما روند بهبود اوضاع امیدوارکننده است.

وی سیاست جدید بانک مرکزی در کاهش نرخ سود سپرده های بانکی را در جهت حمایت از تولید دانست.

شبستری با قدردانی از تلاش و خدمات سعیدی اصل به عنوان رییس شورای هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی و تعاملی که با مدیریت ارشد استان از طرفی و فعالان اقتصادی از طرف دیگر داشته است، اظهار کرد: در زمان مسوولیت وی گام های مثبتی برای حل مشکلات تولید برداشته شد.

وی با اعلام حمایت از مدیران تلاشگر و تاثیرگذار استان اظهار کرد: مدیریت ارشد استان آذربایجان شرقی اعتقاد دارد تغییرات مسئولیتی مدیران این استان باید در جهت ارتقا باشد.

وی به جهت رابطه نزدیک بانک ها با مردم بر ضرورت تکریم صاحبان اصلی انقلاب تاکید کرد و گفت: نحوه برخورد متصدیان بانکی با مشتری نباید بر اساس میزان سپرده وی باشد .

معاون استاندار آذربایجان شرقی بر بازکردن گره از کار مردم تاکید و اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه لایق خدمت مناسب هستند.

در این آئین از خدمات حسن سعیدی اصل قدردانی و محمد سلطانی که پیش از این عنوان معاونت امور شعب استان را عهده دار بود به عنوان سرپرست امور شعب بانک ملی در استان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار