مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد

بهره‌برداری از 33 دستگاه اتوبوس جدید در آستانه بازگشایی مدارس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آغاز به کار 33 دستگاه اتوبوس جدید در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 06 September 2017
 به گزارش تابناک تبریز،فرخ جلالی در این راستا اظهار کرد: در راستای آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی به مناسبت بازگشایی مدارس، تعداد 33 دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمت می‌شود.
 
جلالی با اشاره به حجم بالای سفرهای درونشهری و نياز به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، سازماندهی ناوگان را اصلی‌ترین موضوع در حوزه مدیریت حمل و نقل شهری دانست و افزود: تلاش برای توزیع متوازن و ساماندهی مجدد ناوگان اتوبوسرانی و خرید اتوبوس‌های جدید جهت ارتقاء خدمت‌رسانی، از سیاست‌های اولویت‌دار شرکت واحد بوده و در این راستا اقدامات اولیه انجام شده است.
 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز با اشاره به  برنامه‌ها و طرح‌های توسعه محور در حوزه حمل ونقل تشریح کرد: ورود 13 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید و 20دستگاه اتوبوس تک کابین به چرخه ناوگان اتوبوسرانی در آستانه بازگشایی مدارس، ازجمله مهمترین اقدامات اتوبوسرانی در سال‌جاری است که با ورود این  تعداد اتوبوس شاهد افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان از ناوگان اتوبوسرانی خواهیم بود.
 
وی افزود: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این اتوبوس‌ها در ناوگان اتوبوسرانی تبریز، توان خدمت‌رسانی افزایش یافته و امید است که با تزریق این تعداد اتوبوس، تردد‌ شهروندان تسهیل و زمان انتظار مسافرین کاهش پیدا کند.
 
جلالی خاطرنشان کرد: با ورود این تعداد اتوبوس روند بازسازی بخشی از اتوبوس‌های مسیر تندرو در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز آغاز می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار