لزوم عزم جدی برای رفع معضلات جامعه/تعصب حزبی کنار گذاشته شود

فرماندار رفسنجان گفت: باید بدون تعصب حزبی، قومی و سیاسی برای برطرف‌کردن معضلات جامعه کار کنیم چرا که با حرف‌زدن کاری از پیش نمی‌رود.
کد خبر: ۴۹۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 19 September 2017
حمید ملانوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: دو عامل اعتماد و انگیزه برای انجام فعالیت‌ها و پیاده‌کردن طرح‌ها دارای اهمیت است و همان‌طور که در حوزه فعالیت‌های اقتصادی شاهد انفعال هستیم در سایر حوزه‌ها از جمله اجتماعی و فرهنگی نیز این امر وجود دارد.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کارها دغدغه داریم ولی در عمل همراه هم نیستیم، افزود: معمولاً فعالیت‌ها چندان جدی گرفته نمی‌شود و بداخلاقی در جامعه حاکم شده است.

وی بیان داشت: نفاق، دورویی، دورنگی و بی‌انگیزگی از عواملی است که اگر جامعه را فرا بگیرد، کاری از پیش نمی‌رود.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: بعضاً در جامعه امروزی کار کردن جرم و تبدیل به عرف شده و هر کس بیشتر کار کند، تخریب می‌شود و جلوی پیشرفت او را به هر طریق می‌گیرند. در این صورت است که آدم‌های خوش‌فکر، فعال و خلاق مجبور به کناره‌گیری می‌شوند.

ملانوری با اشاره به اینکه طرح جمع‌آوری متکدیان طرح مطلوبی توسط کارشناسان امر شناخته شده است، یادآور شد: اگر این طرح رها شود، دوباره وضعیت به گذشته برمی‌گردد و تلاش‌هایی که صورت گرفته است، بی‌نتیجه می‌ماند.

وی بیان داشت: باید انفعال و بی‌عاری در تمام نیروها اعم از دولتی و بخش خصوصی در حوزه فعالیت‌های جامعه کنار برود و نقاط ضعف و چالش‌ها بررسی شود و برای برطرف‌کردن آن پای کار باشیم.

این مسئول تأکید کرد: باید بدون تعصب حزبی، قومی و سیاسی برای برطرف‌کردن معضلات جامعه کار کنیم، زیرا با حرف‌زدن کاری از پیش نمی‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار