اسکلت بندی پاس حفظ می شود

به گفته سرمربي تيم فوتبال پاس همدان، برای فصل جدید اسکلت بندی پاس حفظ می شود.
کد خبر: ۴۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 19 June 2015

سرمربي تيم فوتبال پاس همدان گفت: براي فصل جديد اسكلت تيم را حفظ خواهيم كرد.

به گزارش ایسنا؛ "داوود مهابادي" اظهار كرد: در تمامي پست‌ها به تغيير نياز داريم اما 60 درصد بازيكنان فعلي را حفظ مي‌كنيم تا تيم با برطرف كردن نقاط ضعف با قدرت و صلابت بيشتر در فصل جديد حاضر شود.

مهابادي با بيان اينكه قرارداد بيشتر بازيكنان به اتمام رسيده است، افزود: با مديريت باشگاه صحبت‌هايي شده و اميدوارم بازيكنان مدنظر جذب شوند و نفرات فصل قبل هم كه انتظارات را برآورده كردند با باشگاه ادامه همكاري دهند.

سرمربي پاس همدان گفت: امسال با وسواس بيشتري در فصل نقل و انتقالات حاضر مي‌شويم. چند گزينه مدنظر داريم كه اگر باشگاه موفق به جذب آنان شود دغدغه‌هايمان كمتر خواهد شد.

وي يادآور شد: هدف ما رفع ضعف‌های فصل قبل و حضور قدرتمند در لیگ امسال است.

مهابادي با اشاره به اینکه هنوز تکلیف چگونگی برگزاری لیگ یک مشخص نیست، گفت: پیشنهاد ما برگزاری مسابقات در دو گروه است چرا که در دوره های قبلی هم این تجربه به انجام رسیده است در حالیکه اگر مسابقات در یک گروه باشد، فرسایشی و اداره آن سخت خواهد شد.

وی درباره ادعایی مبنی بر استفاده از بازیکنان بومی گفت: بارها اعلام کرده‌ام که اولویت با بازیکنان بومی است و در شرایط برابر بازیکن بومی را به غیر بومی ترجیح می‌دهم اما اگر بازیکنی از همدان در حد بازیکنی که مدنظرم هست، نباشد غیربومی جذب می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار