پیوند اقتصاد منطقه آزاد قشم و ایتالیا

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جلسه همکاری این معاونت و مرکز بین المللی رشد قشم با اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران و ایتالیا در دفتر مرکزی این اتاق در تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶ 22 June 2015
 به گزارش تابناک - جزیره، فرزین حقدل با اعلام این خبر گفت: قابلیت های منطقه آزاد قشم برای همکاری با اتاق ایتالیا در زمینه مبادلات تجاری از طریق گمرک قشم و توسعه گردشگری در این جزیره از طریق کمیسیون گردشگری اتاق ایران و ایتالیا، بررسی شد.
 
 وی اعلام کرد: ظرفیت و پتانسیل های بالقوه و فراوان جزیره قشم در حوزه های تجارت، صنعت، شیلات و صنایع دریایی نییز در این نشست به اعضای اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا معرفی شد.
 
 به گفته حقدل، توانمندی های مرکز بین المللی رشد قشم به عنوان تنها مرکز بین المللی رشد کشور، عضو بورد اصلی IASP و نماینده منتخب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تجاری سازی و صادرات محصولات دانش بنیان در کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای شرقی نیز در این نشست مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
 
 وی گفت: از توافقات انجام شده  در این جلسه می توان به همکاری های مشترک در حوزه صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان مرکز بین المللی رشد قشم و سایر مراکز رشد و پارک های علم و فناوری داخل کشور توسط این مرکز و از طریق گمرگ سازمان منطقه آزاد قشم به کشور ایتالیا نام برد.
 
 وی در پایان افزود: برگزاری جلسات عمومی، تخصصی و دوره های آموزشی اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا در مرکز رشد قشم و همچنین تسهیل در روند واردات روند مواد اولیه مورد نیاز شرکت های دانش بنیان از کشور ایتالیا به عنوان مبدا و از طریق مبادی گمرکی منطقه آزاد قشم به واسطه مرکز رشد از دیگر موضاعات مورد توافق این جلسه بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
یادگاری مثبت مرحوم مشیری!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
درود بر دکتر مشیری عزیز که مایه مباهات استان است.
موفق باشند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار