جايگاه بي‌نظيرتبریز با هيچ شهر ديگري قابل قياس نيست.

دکتر صادق نجفي در جلسه شوراي اسلامي شهر تبريز با بيان اين مطلب اظهار داشت: شوراي اسلامي شهر در بررسي تعرفه عوارض و مطالعات محتوايي آن، عملکرد ارزنده‌اي داشت و گام موثري براي انسجام ساز و کار اين بخش از درآمدهاي شهري برداشت.
کد خبر: ۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۹ 16 February 2015

شهردار تبريز گفت: برنامه سال آتي با محوريت جايگاه و پيشينه بي‌نظير شهر تبريز، تدوين شده است؛ چرا که معتقديم اين جايگاه، با هيچ شهر ديگري قابل قياس نيست.

به گزارش خبرنگار ما ؛  دکتر صادق نجفي در جلسه شوراي اسلامي شهر تبريز با بيان اين مطلب اظهار داشت: شوراي اسلامي شهر در بررسي تعرفه عوارض و مطالعات محتوايي آن، عملکرد ارزنده‌اي  داشت و گام موثري براي انسجام ساز و کار اين بخش از درآمدهاي شهري برداشت.

وي اضافه کرد: اميدواريم همين روند، در بررسي برنامه و بودجه سال 94 پيگيري شود تا با اتمام و تصويب نهايي بودجه تا دهم اسفند، شاهد ارسال لايحه به فرمانداري و اجراي هر چه سريع‌تر برنامه‌هاي سال آتي باشيم.

نجفي تاکيد کرد: بايد به سمتي حرکت کنيم که با اجراي رويکردهاي سرمايه گذاري، تحقق عوارض و احياي مطالباتي که از دوره‌هاي گذشته باقي مانده، درآمدهاي شهر را تقويت کنيم.

شهردار تبريز، اولويت‌دار کردن پروژه‌هاي عمراني را از جمله محورهايي خواند که از سوي شوراي اسلامي شهر تاکيد شده و  در برنامه سال 94  اعمال شده است.

صادق نجفي اظهار داشت: در سال جاري شهرداري با محوريت پروژه‌هاي مسيرگشايي و قدم‌هاي موثري که در مناطق حاشيه‌نشين برداشته‌است، عملاً به حوزه‌هاي ورود داشته که در يکي طي ساليان دراز مورد کم‌توجهي قرار گرفته بود.

وي متذکر شد: در مجموعه تمهيداتي که پيش‌بيني شده‌است، تاثيرگذاري عمراني شهرداري تبريز، در سال آتي، چشمگيرتر از امسال خواهد بود.

شهردار تبريز تصريح کرد: با ايجاد و تکميل دو رينگ کامل، شاهد روان‌سازي ترافيک در دو مسير پرتراکم شهر خواهيم بود.

نجفي خاطرنشان کرد: برنامه سال آتي با محوريت جايگاه و پيشينه تاريخي شهر تبريز، تدوين شده است؛ چرا که معتقديم اين جايگاه بي‌نظير با هيچ شهر ديگري قابل قياس نيست.

وي گفت: با توجه به توسعه روزافزون شهر و تداخل مناطق شهري با بخش‌هاي صنعتي، شهرداري مصمم است تا با همراهي شوراي اسلامي شهر، انتقال واحدهاي صنعتي را به 30 کيلومتري بيرون از شهر، عملي کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار