سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری:

طرح‌های سرمایه‌گذاری تعیین تکلیف شود

تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان که به دلیل استعلام از دستگاه‌های اجرایی هنوز بلاتکلیف هستند باید سریعا تعیین تکلیف شده و این طرح‌ها در اسرع وقت اجرایی شوند.
کد خبر: ۵۲۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 11 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد، گودرز امیری در نشست بررسی طرح‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از جمله اقداماتی که مجموعه مدیریت در استان باید مد نظر قرار دهد جمع‌آوری اطلاعات مربوط به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جهت توسعه اقتصادی و ارائه آن به سرمایه‌گذاران است.

وی با اشاره به اینکه مشخص است که فرصت‌های سرمایه‌گذاری باید با نظر به ظرفیت‌های موجود در چهارمحال و بختیاری احصا و معرفی شوند، افزود: وضعیت طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان که به دلیل استعلام از دستگاه‌های اجرایی هنوز بلاتکلیف هستند باید سریعا تعیین تکلیف شده و این طرح‌ها در اسرع وقت اجرایی شوند.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت بخش کشاورزی به عنوان یکی از ظرفیت‌های توسعه‌ای و اقتصادی در استان، عنوان داشت: لذا این بخش باید بیشتر مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

امیری با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب کشتارگاه صنعتی جونقان وضعیت استانداردی ندارد ، یادآور شد: سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تلاش کند پساب این کشتارگاه را به استانداردهای زیست‌محیطی نزدیک کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اختصاص آب به طرح‌های کشاورزی از محل آب تخصیص یافته به صنعت قانونی نیست ولی با اجرای قطعی پروژه انتقال آب بن به بروجن و با موافقت نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بخشی از آب تخصیص یافته به صنعت استان به طرح‌های کشاورزی تعلق گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار