انتقاد عضو شورا از آتش نشانی

عضو شورای شهر اردبیل گفت: سازمان آتش‌نشانی اردبیل به ویژه در حوزه تجهیز و تقویت امکانات ضعیف عمل کرده و نتوانسته کارنامه موفقی داشته باشد.
کد خبر: ۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶ 16 February 2015

به گزارش فارس، لیلا تقوی در جلسه بررسی متمم بودجه سال 93 شهرداری اردبیل اظهار کرد: بخش عظیمی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اردبیل حتی فاقد امکانات اولیه نظیر دستکش عملیاتی و ماسک تنفسی است، در حالی که هر روز اتفاقات ناگواری را شاهد هستیم که باید آتش‌نشانی بنا به وظیفه خود در اطفای حریق تلاش کند و معلوم نیست به چه دلیل مدیرعامل در تهیه این موارد ورود پیدا نمی‌کند، در حالی که این امکانات نیاز اولیه و ضروری برای این خدمات است.

وی افزود: در حوادث مختلف و آَتش‌سوزی‌هایی که اخیراً اتفاق افتاده آتش‌فشانی اردبیل نتوانسته به رغم توان و آمادگی نیروها در صحنه حاضر شده و ارائه خدمات را انجام دهد.

عضو شورای شهر اردبیل یادآور شد: در حادثه اخیر شورابیل که منجر به غرق شدن دو نفر از دانشجویان شد، اگر ما نجات غریقی را داشتیم این حادثه رخ نمی‌داد و به راحتی جان این دو نفر نجات پیدا می‌کرد.

تقوی ضرروت تکمیل و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی را به امکانات مناسب و مطلوب یادآور شد و عنوان کرد: باید سعی و تلاشمان را به کار گیریم تا زمینه برای بهبود این فرایند فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار