رئیس پارلمان محلی قزوین خبر داد

راه‌اندازی آژانس ویژه معلولان در قزوین/ عملیات فضای کارت پارک اجرا می‌شود

رئیس پارلمان محلی قزوین از راه اندازی آژانس ویژه معلولان خبر داد و گفت: آژانس ویژه معلولان باید در دستور کار قرار گرفته و به طور جدی بررسی شود.
کد خبر: ۵۳۴۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 05 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داوودی در دیدار با معلولان در کانون معلولین توانای استان قزوین در خصوص برخی از مشکلات این قشر اظهار داشت: مجموعه کانون معلولین توانا اقدامات ویژه‌ای در سطح کشور انجام داده است اما در برخی موضوعات شهرداری و شورا باید ورود پیدا کند چراکه برخی نواقص وجود دارد که باید برطرف شود تا رضایت همه را جلب کند.

وی ادامه داد: بحث حمل و نقل و کارت پارک معلولان در دولت تصویب شده است که از بین هر 70 کارت پارک یک کارت پارک و از هر 40 بانک یک بانک ویژه معلولان طراحی شود و در حال حاضر فضای کارت پارک در استان برای معلولان طراحی شده و به زودی عملیات آن اجرایی می‌شود.

رئیس پارلمان محلی قزوین تصریح کرد: آژانس ویژه معلولان باید در دستور کار قرار گرفته و به طور جدی بررسی شود و هر چند ما خواستار هستیم تا بهزیستی هم در این امر ورود پیدا کند تا کار مشترکی صورت گیرد.

داودی بیان کرد: با وجود پل قدس عبور و مرور معلولان و رفت و آمد آن‌ها با مشکلات بسیاری مواجه شده است که البته برای رفت و آمد راحت معلولان باید آسانسور در نظر گرفته و طراحی شود؛ شورای پنجم با تمام قوا در خدمت کانون معلولان توانا است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار