رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان مطرح کرد

رفع نیازهای فکری نسل جوان باطرح گفتمان‌ دینی

تابناک: رئیس سازمان تبلیغات استان اصفهان گفت:یکی از طرح‌های مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی استان، طرح گفتمان‌های دینی است که در آن به سئوالات، شبهات و نیازهای فکری نسل جوان پاسخ داده می‌شود.
کد خبر: ۵۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 27 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی با اشاره به اهداف دیگر این طرح اظهار کرد: ایجاد فضای گفت‌وگو و هم‌اندیشی بین ائمه جماعات، مربیان و اساتید با جوانان و نوجوانان حول محور دین از دیگر اهداف اجرای این طرح هستند.

وی به عناوین در نظر گرفته شده در این طرح افزود: عناوین این گفتمان‌ها در زمینه‌ تکنولوژی‌های نوین اطلاعات و جنگ نرم، مهارت‌های زندگی، مبانی انقلاب اسلامی و پیامدهای آن است که در سال گذشته 2هزار و 380 گفتمان در استان اصفهان برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه به طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات نیز اشاره کرد و گفت: هدف این طرح، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و شناسایی استعدادهای درخشان و پرورش بیشتر آنهاست.

وی ادامه داد: ویژگی اصلی طرح این است که به وسیله دو نهاد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

فقیهی عنوان کرد: این طرح به دو قسمت هسته‌های فرهنگی جوان و بوستان‌های معرفت نوجوان تقسیم می‌شود که در سال گذشته 87 هسته جوان و 145 بوستان معرفت نوجوان تشکیل شد که 2هزار و 47 نفر در هسته‌های فرهنگی و 2هزار و 792 نفر در بوستان‌های معرفت شرکت کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار