مديرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداری قزوين:

مسير دوچرخه‌سواری سرداران - مدنی مناسب‌سازی می‌شود

مديرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: مسير دوچرخه‌سواری سرداران-مدنی که عمليات اجرايی احداث آن به پايان رسيده است، مناسب‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: مسیرهای دوچرخه شهر بر اساس طرح جامع ترافیک شهر قزوین در محدوده‌های مختلف شهر در حال احداث است و به‌ مرور پس از احداث مسیرهای مختلف تمام این مسیرها به هم مرتبط می‌شود.

وی افزود: پس از احداث مسیرها بحث ایمن‌سازی و مناسب‌سازی آن‌ها از اهمیتی بسیاری برخوردار است که با توجه به برنامه زمان‌بندی مشخص این پروژه‌ها هم در مسیرهای دوچرخه احداث‌شده اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا مناسب‌سازی مسیر دوچرخه سرداران-مدنی در دستور کار سازمان قرارگرفته است.

جهانگیری گفت: خط‌کشی، آسفالت و تابلوگذاری این مسیر انجام‌ شده و پس از مساعد شدن شرایط جوی در نخستین فرصت شابلون‌گذاری مسیر دوچرخه سرداران-مدنی هم انجام می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: ایجاد مسیر امن برای دوچرخه‌سواران یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان است و همواره سعی داریم با اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار