مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم مطرح کرد

راه اندازي نخستين سايت دائمي توليد گل و گياه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم گفت: نخستين سايت دائمي نمايشگاه توليد و عرضه گل و گياه تا پايان امسال در بوستان شهید بنیادی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 18 December 2017
به گزارش تابناک قم، پیام جوادیان از راه اندازی نخستین سایت دائمی نمایشگاه تولید و عرضه گل و گیاه در بوستان شهید بنیادی خبر داد و گفت: این سایت شامل نمایشگاه تولید و عرضه گل‌های آپارتمانی، گل‌های شاخه بریده، گیاه شناسی، کلینیک گیاه پزشکی، پرورش ماهیان آب شور و شیرین، کاکتوس‌ها، شهربازی و ابزارآلات کشاورزی است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دائمی توسط بخش خصوصی ساخته می‌شود، عنوان کرد: اعتبار تخصیص یافته برای بخش عمرانی این پروژه یک میلیارد تومان و برای بخش گل و گیاه حداقل ۵۰۰ میلیون تومان است.

جوادیان با تاکید بر اینکه برنامه داریم از این پروژه تا عید نوروز بهره‌برداری شود، خاطرنشان کرد: این سایت دائمی همچنین قابلیت برگزاری نمایشگاه‌های فصلی را هم دارا است.

وی با بیان اینکه فعالیت گلخانه‌ها در مناطق مختلف شهری ادامه دارد، افزود: این سایت دائمی به عنوان نخستین نمایشگاه دائمی و محلی برای عرضه و تولید گل و گیاه شهر در طول سال احداث می‌شود.

جوادیان با اشاره به تولید گل‌های فصلی و گیاهان متناسب با اقلیم در شهر قم، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر رویکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری به این سمت رفته که تنها گونه‌های سازگار با اقلیم شهر قم را تولید و در پروژه‌های شهری کاشت داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهناز فدایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
باسلام میخواستم واردسایت پرورش گل وگیاه بطور دایم باشم ممنون از لطف وتوجه شما
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار