۹ دی برای کشور سرنوشت‌ساز بود

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: ۹ دی روز سرنوشت سازی در کشور ما بوده و این روز، روز بصیرت و شجاعت است.
کد خبر: ۵۴۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 23 December 2017
حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: برخی راه حق را انتخاب کرده و به دنبال جلب رضایت خداوند هستند و برخی دیگر به بیراهه می‌روند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: از نظر قرآن کریم کبر علائمی مانند دفاع نکردن از حق و تبعیت نکردن از راه راست دارد.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) در خصوص کبر و خودبزرگ‌بینی بیان داشت: شیطان دام‌های خود را در مقابل آدم قرار می‌دهد و در دل افرادی که دنبال گمراهی می‌روند تخم کبر را می‌کارد و بچه‌های شیطان در دل این فرد متکبر و گمراه آرام‌آرام رشد کرده و سپس به صحنه‌های مختلف ورود می‌کنند و روح آدم را در تسخیر خود قرار می‌دهند.

امام‌جمعه کرمان ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی گفت: آیت‌الله حائری شیرازی سال‌ها در سنگر نماز جمعه به انقلاب و اسلام خدمت کرده و دارای چهره‌ای اخلاقی بودند.

علیدادی سلیمانی همچنین با اشاره به اینکه جامعه مهندسی در ایمن‌سازی ساختمان‌ها باید سختگیری جدی کنند افزود: کشور ما کشوری زلزله‌خیز است و مردم نیز باید این سختگیری را در ایمن‌سازی‌ها بپذیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ۹ دی روز سرنوشت سازی در کشور ما بوده و این روز، روز بصیرت و شجاعت است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی دشمنان قسم‌خورده‌ای دارد که انواع توطئه‌ها را علیه ما طرحی می‌کنند گفت: جمهوری اسلامی در برابر این توطئه‌ها سربلند بیرون می‌آید و با قاطعیت می‌ایستد.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه کشور امروز به‌شدت نیازمند کار، تولید و اشتغال است، بیان داشت: هر فردی که دلش برای خون شهدا و ایثارها می‌سوزد باید در بحث اشتغال و کار ورود جدی داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان تصریح کرد:  دشمن به دنبال ایجاد اختلاف است بنابراین وحدت ملی و همدلی مسئولان بسیار حائز اهمیت است و زمانی می‌توانیم دشمنان را مأیوس کنیم که جبهه متحد و همراهی در خدمت نظام و رهبری تشکیل دهیم.

امام‌جمعه کرمان افزود: در برابر فسادها و رانت‌ها باید به‌صورت جدی برخورد شود و افکار عمومی از این امر باید حمایت کرده تا به کشور در این زمینه خسارت وارد نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار