مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین:

یک میلیارد متر مکعب گاز در قزوین مصرف شد

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از مصرف بیش از یک میلیارد و ۱۸۹ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در پاییز امسال در بخش های مختلف صنعتی، خانگی، تجاری و نیروگاهی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 26 December 2017

 اسماعیل مفرد بوشهری در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار داشت: در ماه های مهر، آبان و آذر سال جاری ۶۷۴ میلیون و ۳۳۳ هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان قزوین مصرف شده است و ۵۱۵ میلیون و ۶۰۱ هزار متر مکعب گاز نیز به نیروگاه شهید رجایی تحویل شده است و این در حالی است که در مدت مشابه سال ۹۵، در حدود یک میلیارد و ۱۸۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش های یاد شده مصرف شده بود.

بوشهری درخصوص تحویل گاز طبیعی به نیروگاه شهید رجایی گفت: از کل گاز مصرف شده در سه ماهه سوم سال جاری، حدود ۵۶ درصد در بخش خانگی و صنعتی و ۴۴ درصد در نیروگاه مصرف شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به افزوده شدن ۱۳ هزار و ۷۵۴ مشترک جدید به تعداد مشترکین استان در ۹ ماهه سال جاری گفت: در حال حاضر تعداد مشترکین شرکت گاز استان قزوین از مرز ۳۹۱ هزار مشترک گذشته است که امیدواریم در بخش های خانگی با رعایت الگوی مصرف امکان گازرسانی مستمر و ایمن به سایر هموطنان و صنایع فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار