به منظور هدايت رانندگان

تابلوهای راهنمای مسير در ناحيه منفصل شهری چوبيندر نصب شد

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: به منظور هدايت رانندگانی که وارد ناحيه منفصل شهری چوبيندر می‌شوند، حدود 10 مترمربع تابلوی راهنمای مسير در اين ناحيه شهری نصب شده است.
کد خبر: ۵۴۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 27 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: تابلوهای راهنمای مسیر یکی از تجهیزات ترافیکی مهمی است که در راهنمایی و هدایت رانندگان نقش مهمی ایفا کرده و به سهم خود در کاهش بار ترافیکی معابر اثرگذار است.

وی عنوان کرد: در این راستا با توجه به نیازسنجی صورت گرفته در 2 نقطه از ناحیه منفصل شهری چوبیندر تابلوی راهنمای مسیر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: درخواست‌های مکرر ساکنان ناحیه شهری اندیشه و مشکل چند ساله‌ای که به دلیل نداشتن تابلوهای راهنمای مسیر با آن روبه‌رو بودند، موجب شد نصب این تابلوها در دستور کار سازمان قرار گیرد.

جهانگیری خاطرنشان کرد: این تابلوهای راهنمای مسیر شامل آدرس‌دهی معابر داخل ناحیه شهری اندیشه بوده و در هدایت رانندگانی که وارد این ناحیه شهری می‌شوند، نقش مهمی ایفا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار