کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می دهند مزدور امریکا هستند/ ضرورت توجه به نیازهای معیشتی مردم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دهند مزدور آمریکا هستند
کد خبر: ۵۴۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 30 December 2017

به گزارش تابناک قزوین، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بزرگداشت حماسه ۹ دی که با حضور پرشور مردم قزوین در خیابان شهدا برگزار شد، با اشاره به حماسه سالروز نه دی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته با دشمنی های متفاوتی از سوی امریکا و اسرائیل روبرو بوده است.
وی افزود: دشمنی با انفلابی که از همان ابتدا شعار حمایت از مستضعفین جهان را با خود داشت از همان اولین روز آغاز شده و دشمن به اشکال مختلفی از ورود نظامی و کودتای طبس گرفته تا جنگ نظامی وارد میدان شده است.
امیرآبادی تاکید کرد: جنگ ن فرهنگی با هدف تخطئه فرهنگی جوانان این مرز و بوم نیز در دستور کار قرار گرفته و از تمام ظرفیت خود استفاده کرده اند تا جوانان را از نقلاب و اسلام دور کنند اما علی رغم هزینه های زیاد موفق به این کار نشدند.
وی اتفاقات و فتنه 88 را آغازی بر یک کودتای رنگین در ایران دانست و ادامه داد: علی رغم تمام تلاش های صورت گرفته برای القاء تقلب در انتخابات این کشور، ملت با فتنه دشمن روبرو شد و با شناخت این فتنه راه خود را از دشمن و فتنه گران جدا کرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما برای عدالت و مبارزه با ظلم قیام کردیم و آرمان ما و تدابیر رهبری ما دفاع از مظلوم در مقابل ظالمان است.
وی اضافه کرد: کسانی که شعار نه غزه و نه لبنان سر می‌دهند مزدور آمریکا هستند و مردم نیز باید بدانند آمریکا هیچ‌وقت دست از توطئه برنمی‌دارد.
امیرآبادی با بیان اینکه مردم تحت فشار مشکلات معیشتی هستند، ادامه داد: نباید این مشکلات و اعتراض بهآن بستری را برای فتنه انگیزان و دشمنان فراهم کند تا دست به دشمنی خود به نظام بزنند.
وی بیان کرد: دولت باید به این مشکلات رسیدگی کند و به فکر حل آن باشد، اگر دولت به فکر مشکلات معیشتی مردم نباشد حمایت مجلس را نیز از دست می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار