حریق در کارگاه صنعتی جنوب تهران

استفاده از سیم غیراستاندارد باعث آتش‌سوزی در یک کارگاه صنعتی در جنوب تهران شد.
کد خبر: ۵۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 29 June 2015
استفاده از سیم غیراستاندارد باعث آتش‌سوزی در یک کارگاه صنعتی در جنوب تهران شد.

مالک کارگاه با مشاهده دود غلیظی که از قسمت دفتر کارگاه بیرون می‌زد، در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کرد که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 47 را به منطقه 13 آبان، محله صالح‌آباد شرقی، میدان خالقی اعزام کرد.

بنا به گفته رئیس ایستگاه 47 آتش نشانی تهران، آتش‌نشانان در زمانی کوتاه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند که دود زیادی از داخل یک کارگاه صنعتی خارج می‌شود.

اکبر فرمانی افزود: پس از ورود نیروهای عملیات به داخل کارگاه مشخص شد که آتش‌سوزی در قسمت دفتر کارگاه که به‌صورت بالکن در کنار کارگاه تولیدی قرار داشت اتفاق افتاده بود.

فرمانی تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با بستن دستگاه‌های تنفسی و استفاده از یک رشته لوله آبدهی پرفشار به مقابله با شعله‌های آتش پرداخته و آن را پیش از گسترش به اطراف مهار و خاموش کردند.

رئیس ایستگاه 47 آتش‌نشانی تهران در مورد علت وقوع این حادثه بیان داشت: استفاده از سیم غیراستاندارد برای دستگاه کولر گازی در دفتر کارگاه و کشیدن بار اضافی برق منجر به داغ شدن بیش از حد سیم و شعله‌وری سیم‌کشی کولر گازی و سرایت آن به لوازم قابل اشتعال اطراف شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار