تقدیرازپژوهشگران وفناوران برتردانشگاه آزاد

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی همدان تقدیر شدند.
کد خبر: ۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲ 16 February 2015

پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی همدان تقدیر شدند.

به گزارش فارس ، عصر امروز با حضور رئیس دانشگاه آزاد همدان و تنی چند از مسئولان از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد و برگزیدگان مسابقه دومینو تقدیر به عمل آمد.

رئیس دانشگاه آزاد همدان در این مراسم با اشاره به اینکه حرکت چرخ‌ توسعه کشور با توان علمی و انرژی پژوهشگران انجام می‌گیرد اظهار داشت: در دوره‌ای که هستیم باید با یک دید جدید به پروهشگر و پژوهشگران نگاه کنیم چراکه با استفاده از پیشرفت علمی و کاربردی در همه حوزه‌ها می‌توان به موفقیت رسید.

سعید جامه‌بزرگی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری؛ با سطح علمی بالایی که اساتید و دانشگاه‌های ما از آن برخوردار هستند مسبر برای توسعه اقتصادی هموار است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در اکثر حوزه‌ها جزو برترین‌های دنیاست افزود: ما امروز در دنیای علمی در زمینه هوافضا، انرژی هسته‌ای، بیوتکنولوزی و نانوتکنولوژی حرف بسیاری برای گفتن داریم و جزو سرآمدان جهان هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد همدان با تاکید بر اینکه سطح علمی دانشگاه‌ها از درجه بالایی برخوردار است گفت: دانشجویان کارشناسی ما توان تأمین نیازهای کشور را دارند تا مجبور به واردات اجناس جزئی از کشورهای دیگر نباشیم.

پروژهشگر برتر همدان نیز گزارشی از فعالیت‌های پژوهشتی واحدهای استان همدان ارائه کرد و با اشاره به برترین اختراع‌های واحدهای استان به دو اختراع اتومبیل نظامی مرصاد و کنتورخوان هوشمند برق اشاره کرد.

علیرضا اسفندیاری اظهار داشت: در سال جاری از دانشگاه‌های همدان 141 عنوان مقاله «آی اس آی» ارائه شده که 114 مقاله آن از دانشگاه آزاد همدان بوده است.

وی گفت: دانشگاه آزاد همدان از ابتدای شروع به فعالیت تولیدات علمی در زمینه مقاله آی اس آی 724 مورد و مقاله علمی پژوهشی نیز 567 عنوان ارائه کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار