جمع‌آوری 400میلیون ریال در جشن گلریزان گرمی

بیش از 400 میلیون ریال با برگزاری جشن گلریزان درشهرستان گرمی برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.
کد خبر: ۵۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 29 June 2015

 به گزارش ایرنا، جشن گلریزان گرمی با حضور مردم نوعدوست و خیر این شهرستان به منظور جمع آوری کمک مالی برای آزادسازی 51 زندانی جرایم غیرعمد با حضور مسوولان برگزارشد.
امام جمعه گرمی در این آیین گفت: ماه رمضان، ماه گره گشایی از زندگی مسلمانان، خدمت به مردم و رفع مشکل آنهاست و در راستای آزاد سازی زندانیان نیازمند و آبرومند این جشن برگزار شده و همچنان ادامه خواهد داشت تا روزی که زندانی به دلیل جرایم غیرعمد در زندان نداشته باشیم.
حجت الاسلام یدالله صفری بیان کرد: ستاد دیه استان اردبیل در سال گذشته 35 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را با پنج میلیارد و 648 میلیون ریال آزاد کرده و امیدواری در سال جاری نیز با کمک های خیرین تعدادی دیگری از آنها طعم آزادی را بچشند.
میرعلی رحیمی زاد سرپرست فرمانداری گرمی هم جشن گلریزان را یک سنتی پسندیده و سیره اهل بیت(ع) و جزو خیر العمل های ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
وی اظهار کرد: کمک به زندانیان جرایم غیرعمد کمک به خانواده آنها و در نهایت کمک به سلامت و امنیت جامعه است و درس های اخلاقی و فرهنگ سازی در زمینه های عفاف و حجاب، ازدواج و آداب تجارت در میان بازاریان از گام های مهم در کاهش جرایم غیرعمد می باشد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار