مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين:

اصلاح هندسی و نصب چراغ راهنمایی تقاطع معلم-چگينی به پايان رسيد

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين از پايان اصلاح هندسی تقاطع معلم- چگينی به صورت يک سه راهی با داشتن چراغ راهنمايی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 15 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: بخش قابل توجهی از پروژه‌هایی که در دستور کار سازمان قرار می‌گیرد، پروژه‌های اصلاح هندسی است.

وی افزود: در این راستا اجرای پروژه اصلاح هندسی تقاطع معلم-چگینی از چندی پیش در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت که شامل عملیات اجرایی مختلفی از قبیل بتن ریزی، نصب پایه ها و چراغ راهنمایی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: اصلاح هندسی این تقاطع در راستای تأمین حرکت شمال به جنوب بلوار شهید چگینی(حدفاصل تقاطع مطهری تا بلوار معلم) اجرا شده است و در کاهش بار ترافیکی خیابان معرفت در ناحیه ملاصدرا نقش کلیدی ایفا می‌کند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه اصلاح هندسی، تقاطع معلم-چگینی به یک سه راهی تبدیل شده و گره‌های عرضی عابر پیاده این تقاطع هم در هنگام اجرای پروژه اصلاح هندسی ساماندهی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار